Kako izgubiti 40 kilograma u jednom mjesecu

40 lbs u jednom mjesecu u prosjeku iznosi oko 10 lbs tjedno (približno 4666 kcal dnevnog deficita!?!).

Ova stopa gubitaka masnog tkiva obično se ne smatra zdravom, jer bi vam trebalo svakodnevno gladovati, a povrh toga obilno vježbati. Vrlo je teško konzumirati točnu količinu esencijalnih mikronutrijenata na tako jako kaloričnoj prehrani.

Ponavljam, opasno je, ne pokušavajte izgubiti 10 kg tjedno.

Sigurno mršavljenje obično je do 2 kg masti tjedno.

Veće količine privremenog ukupnog gubitka kilograma mogu se postići metodama koje uključuju drastično smanjenje tjelesne vode. Ovi su rezultati vrlo privremeni i mogu biti opasni, čak i ako se izvode pod nadzorom obučenog stručnjaka. Ne preporučujem dehidraciju za mršavljenje ni u kojem slučaju.

Razgovarajmo o sigurnom mršavljenju:

Kilogram masti sadrži 3500 kcal (kcal = kalorija). Da biste izgubili 2 kilograma tjedno, morate sagorjeti 7000 kcal više nego što potrošite. To u prosjeku znači da dnevno morate sagorjeti 1000 kalorija više nego što potrošite.

  1. Koristite internetski kalkulator kako biste pronašli bazalnu brzinu metabolizma (BMR). Ovo je količina kalorija koja vam je potrebna dnevno za održavanje općih tjelesnih funkcija.
  2. Jedite dovoljno kalorija svaki dan kako biste održali svoje BMR potrebe.
  3. Izgarajte dodatnih 1000 kcal iznad dnevnog unosa kalorija (što bi trebalo biti jednako vašem BMR).
  4. To će vam omogućiti da stalno gubite 2 kilograma masti tjedno. Početni gubitak kilograma može se činiti većim ili manjim, no to je zbog kolebanja tjelesne vode. Uvjeravam vas ako ste u skladu s tim režimom svog tijela volja gubiti masnoću po zakonima fizike.

Nekoliko kilograma tjedno može biti preteško za održavanje. Evo i drugih sigurnih stopa mršavljenja:

  • 1.5 lbs tjedno = 750 kcal dnevnog deficita
  • 1.0 lbs tjedno = 500 kcal dnevnog deficita
  • 0.5 lbs tjedno = 250 kcal dnevnog deficita

Imajte na umu da postoje sigurna ograničenja postotka tjelesne masti za muškarce i žene. Premalo tjelesne masnoće i vaša se hormonska funkcija počinje isključivati. Ovo nije zdravo. Da biste pronašli bitnu razinu tjelesne masnoće za muškarce i žene, obavite brzu internetsku pretragu i pobrinite se da ostanete u granicama sigurnih tjelesnih masnoća.

Zabavna činjenica: ako biste dnevno jeli samo 100 kcal manje, koliko biste kilograma mogli uštedjeti za godinu dana?

10 lbs!?!

Sretno.

Posljednje ažuriranje 19/01/2021

Komentiraj