Kako izgubiti 30 kilograma u dva tjedna

Prolijevanje kilograma problem je za tonu ljudi širom svijeta. Uistinu, unatoč činjenici da napredujemo u današnjim inovacijama i lijekovima, sve veći broj pojedinaca ima prekomjernu težinu. Nekoliko ljudi mlitavo pokušava pokušati se pobrinuti za svoju težinu, dok neki u osnovi nemaju ni najmanju ideju što bi s tim učinili.

"Kako bih mogao smršavjeti u dva tjedna?"

U slučaju da vam se dogodi neobičan događaj, možda ćete trebati otkriti kako možete izgubiti nekoliko gmizava za samo četrnaest dana. Ipak, je li to zamislivo? Odgovarajući odgovor je da!

Glavno što morate učiniti je da uvjetujete svoju psihu. U slučaju da malo bolje pogledate što trebate postići, od početka se može činiti problematičnim. Bez obzira na to, sami sebi morate otkriti da to možete učiniti. Kada vaš mozak to može razmotriti, imat ćete dodatni napor koji će vam pomoći u postizanju vašeg cilja.

1. Procijenite sami sebe

Prije nego što započnete s planom za poboljšanje zdravlja, važno je da sami sebe procijenite. Nabavite dnevnik i zabilježite svoju trenutnu težinu. Snimite i svoj cilj. Na primjer, ako vam zatreba 10 kilograma, to morate smjestiti u svoj dnevnik, tako da ćete se dosljedno prisjećati da morate postići cilj.

2. Ispraznite hladnjak

Jedan od temeljnih motiva zašto mnogi ljudi ne mogu postati mršavi rezultat je prehrane koju jedu. To je idealna prilika da se riješite svake od onih ishrana koje vam neće pomoći da postignete bolju spremnost za otprilike četrnaest dana. Zamijenite koncentrirana pića novim proizvodima iz tla bez prividnog mnoštva masnih hranjivih sastojaka. Nabavite malo novog povrća i počnite piti više vode svaki dan. Misli se jesti malo onoga na što ste se prilagodili, a još uvijek dobivate neophodne dodatke kako bi vaše tijelo pravilno radilo.

3. Hodajte ili trčite 30 minuta dnevno

Osim brojanja kalorija, trebali biste vježbati kako biste pomogli probavi u slučaju da za oko četrnaest dana trebate doći u formu. Smatram da je najbolja idealna prilika za šetnju ili trčanje odmah u prvom dijelu dana kada je prohladno vrijeme, a sunce nije potpuno izašlo. Stoga trošite tonu kalorija, a pritom se ne iscrpljujete do krajnosti.

4. Razmislite o treningu s utezima

U slučaju da možete uzeti pukotinu na sudjelovanju u rekreacijskom centru, u tom trenutku to bi bila nagrada. Imali biste mogućnost pripremiti neke utege koji će vam pomoći u brzom konzumiranju masnoća, a istovremeno i tjelesno kondicionirati. Blagotvorna stvar u vezi s tim je točka u kojoj gubite kilograme koje vaše tijelo / koža neće izgledati u formi i ružno.

Isto tako, budno pazite na prehranu. Bilo bi vam znatno korisnije u vašem izletu za mršavljenje. Danas postoje dostupni različiti režimi prehrane. Odaberite rutinu prehrane koja u potpunosti ispunjava vašu maštariju!

Posljednje ažuriranje 01/12/2020

Komentiraj