Kako izgubiti 20 kilograma za 2 tjedna

20 kilograma predstavlja puno kilograma za izgubiti u 2 kratka tjedna.

Iako su operacija i tablete za mršavljenje neke od opcija kojima se mnogi ljudi okreću da bi izgubili toliko kilograma u tako kratkom vremenu, promjene u prehrani i načinu života omogućit će vam da to postignete, ali na puno zdraviji način.

Međutim, valja imati na umu da je dijeta koja vam omogućuje da izgubite toliko kilograma vrlo nekonvencionalna.

Stoga biste prije početka trebali razgovarati s liječnikom o svojim planovima.

1

Pijte samo vodu

Voda čisti tijelo uklanjanjem nepotrebnih toksina, što olakšava gubitak kilograma.

Također, voda ne sadrži kalorije, što je čini (daleko) boljom opcijom od slatkih pića.

Zapravo, ako možete samo piti vodu, povećat će vam se šanse za mršavljenje.

Ako povremeno trebate nešto s okusom, odaberite nezaslađeni čaj.

  • To se odnosi na 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu (uz pijenje prije vježbanja). Također možete popiti šalicu crne kave (ili uz prskanje obranog mlijeka). Zabilježeno je da vam kofein daje poticaj za povećanje performansi tijekom vježbi.
  • Voda može povećati vaš metabolizam, uz to što ćete se osjećati sitima. Nedavna istraživanja pokazuju da pijenje 2 čaše hladne vode može povećati metabolizam više ili manje za 40% tijekom 15 do 20 minuta. Sudionici ovih studija mršavljenja izgubili su 7 kg (15 kilograma) u tri mjeseca, pijući samo vodu.

2

Izbacite neželjenu hranu iz prehrane.

Morate ga potpuno ukloniti.

Osoba koja slijedi standardnu ​​prehranu obično si može priuštiti konzumiranje bezvrijedne hrane jedan ili dva puta bez pretrpljenja većih posljedica.

Međutim, ako želite smršaviti u kratkom roku, trebali biste potpuno izbjegavati nezdravu hranu.

  • Klonite se masne hrane i one koja sadrži puno šećera. Izbjegavajte sve napravljeno od tijesta, prženu hranu, sve prekriveno čokoladom, hranu upakiranu ili napunjenu i konzerviranu šećerom.
  • Ne zaboravite pročitati naljepnice. Čak i hrana poput jogurta i barova s ​​granolom može biti prepuna šećera. Iako ih mnogi ljudi smatraju zdravima, uistinu nisu.

3

Izbacite bijele ugljikohidrate iz prehrane.

Sva hrana poput tjestenine i kolačića puna je jednostavnih ugljikohidrata koji su zapravo prikriveni šećeri.

Oni povećavaju razinu inzulina, povećavaju uskladištene masnoće i zbog toga se debljaju.

Da biste smanjili ovaj porast, izbacite prerađene ugljikohidrate: bijelu rižu, kruh i krumpir, uz kolačiće, kolače, krafne, fritule od vrećica, perece i sladoled.

  • Najbolje bi bilo uopće ukloniti ugljikohidrate. Priznajmo: izgubiti 9 kg (20 kilograma) u 2 tjedna teško je postići. Da biste tijelo doveli u stanje ketoze (stanje u kojem se vaše tijelo hrani pohranjenom masnoćom, a ne pohranjenim glikogenom, jer je iscrpljeno), morate smanjiti ili potpuno eliminirati ugljikohidrate. Osim što ne jedete ništa slatko, trebali biste eliminirati škrobno povrće (krumpir, tikvica, mrkva), cjelovite žitarice (uključujući kvinoju i smeđu rižu) i slatko voće poput banana, naranči i jabuka.
  • Osim toga, gladan povećava vašu želju da se vratite starim navikama. Konstantna zdrava prehrana omogućit će vam kontrolu drugih žudnji. Kad se osjećate sito, donosite bolje odluke.

4

Jedite hranu s "negativnim kalorijama".

Još uvijek se raspravlja o činjenici da su negativne kalorije stvarno negativne.

Prema ovoj teoriji, neke namirnice zahtijevaju toliko energije da ih probave da jedući ih zapravo sagorijevaju više kalorija od onih sadržanih u toj hrani.

Čak i ako ne sagorijevate kalorije jedući takvu hranu, ni s njima nećete zaraditi više kalorija.

  • Što se tiče povrća, jedite više šparoga, korijena cikle, brokule, kupusa, cvjetače, celera, krastavca, češnjaka, mahuna, zelene salate, luka, rotkvice, špinata, repe i tikvica.
  • Što se tiče voća, odaberite borovnice, dinju od dinje, grejp, kinesku dinju, limune, limete, naranče, mango, papaje, maline, jagode, rajčice, mandarine i lubenicu.

5

Odaberite nemasne proteine ​​i jedite puno povrća.

Umjesto govedine ili svinjetine, odlučite se za nemasno meso poput piletine ili ribe.

Jesti ribu vrlo je korisno jer masne kiseline koje sadrži daju vašem tijelu korisna ulja koja su mu potrebna i mogu pomoći u kontroli želje za masnom hranom.

  • Ne štedite na jelu povrća. Jedite ih za doručak, ručak i večeru. Hranjivi su, obično ne sadrže puno kalorija ili šećera (još jednom, ne krumpir) i drže vas sitima. Oni su najkraći put koji postoji do gubitka kilograma.

6

Razmislite o pomodnoj dijeti vrlo pažljivo

Istina je da pomodne dijete mogu uspjeti u kratkom roku.

Ako želite vrlo brzo smršavjeti i ne želite ga vratiti kasnije, u toj bi situaciji za vas mogla odgovarati pomodna dijeta.

Samo imajte na umu da općenito nisu zdravi i da njihovi učinci ne traju dugo.

  • Jedna od najčešćih hir dijeta danas je dijeta na bazi sokova. Još jedna koja ne zaostaje je Master Cleanse dijeta (ili detoksikacijska dijeta s limunadom). Obje su prehrane na tekućoj bazi. Oni nude brze rezultate, ali ih je teško pratiti i nije ih razumno dugo pratiti. Obratite im se ako ste očajni, ali uzmite njihove preporuke s oprezom.

Posljednje ažuriranje 14/01/2021

Komentiraj