Kako izgubiti 15 kg u jednom mjesecu

1). Da biste izgubili 15 kg u 1 mjesecu, morate jednostavno poboljšati ono što ste dosad učinili. To podrazumijeva više vježbanja i moguće manje hrane. Bilo kako bilo, traži se zaista puno. (Što je 15 kilograma u kilogramima? 15 kilograma je oko 33 kilograma)

Da biste izgubili 15 kg za 1 mjesec, morate izgubiti nešto više od 1 kg sedam dana (oko 2 kilograma). Da biste izgubili 1 kg masti sedam dana, morate svakodnevno trčati s nedostatkom kalorija od oko 1000 kalorija.

Normalna višegodišnja starija osoba treba 1800 kalorija svaki dan ako je neaktivna i 2000 kalorija dnevno ako je neznatno dinamična. Dakle, u slučaju da vježbate 30 minuta dnevno, čak ćete i sada najvjerojatnije morati dnevno ograničiti kalorije na oko 1000 kako biste to postigli (što je ispod preporučenih najmanje 1200 kalorija za dugotrajnu dobrobit).

To ne bi trebalo značiti da je to nezamislivo, jednostavno će vam trebati tonu odlučnosti i predanosti. U slučaju da smanjite kalorije, zajamčite da imate i nizak GI - jedite hranjivu hranu uzgojenu iz zemlje i nemasno meso. Održavajte stratešku udaljenost od kruha i pripremljene robe u potpunosti. Sa samo 1000 kalorija dnevno morate jamčiti da sve što jedete daje izvrsnu hranu - bez "praznih ugljikohidrata".

2). Vježbajte. Plivanje je vjerojatno najbolji izbor za skliznuti krug. Pomoći će vam i uobičajena šetnja, očekujući da vam leđa ne stvaraju smetnje u šetnji. Šetnja je izvrsna vježba. Znači proširiti kretanje koliko god se razumno moglo očekivati ​​- hodajte duže i hodajte dalje. Istražite naše šetnje za wellness plan. Ovo je način na koji možete ući u formu za 1 mjesec nakon vježbanja.

Posljednje ažuriranje 08/12/2020

Komentiraj