Kako izgubiti ~ 10% tjelesne masnoće nakon gubitka ~ 100 lbs / 45 kg

Čestitamo na mršavljenju! Prošao sam isto putovanje kao i ti. Počeo sam s 275 kg, a na kraju smanjio na oko 150 lbs.

Volio bih misliti da sam na svojoj slici nakon toga imao manje od 15% tjelesne masti.

Jeste li sigurni da imate 24% tjelesne masnoće? Većina alata za mjerenje tjelesne masnoće može biti prilično netočna. Jedan od najjednostavnijih načina procjene tjelesne masti je upotreba mornaričke metode : Kalkulator tjelesne masti | Mornarička metoda - nedovoljna snaga. Jednostavno unesite mjere struka i vrata zajedno s visinom kako biste dobili okvirnu procjenu.

Pod pretpostavkom da ste uistinu 24% tjelesne masnoće, morali biste izgubiti još 15 + 1 kg da biste došli do 15%. Ovo će najvjerojatnije izgledati mršavo.

Budući da ste puno vitkiji nego prije, gubitak kilograma postaje još teže. Moramo razumjeti razliku između GUBITKA TEŽINE i GUBITKA MASTI. Cilj bi trebao biti poboljšanje tjelesne građe (dobivanje mišića i gubljenje masnog tkiva).

Najbolji način za to je usredotočiti se na trening snage . Kardio može biti koristan alat, ali trening snage je jedini oblik treninga na kojem možete izgraditi značajnu količinu mišića. Čak i ako ne smršavite, izgradnja mišića smanjit će tjelesnu masnoću%.

Što se tiče stvarnog programa, postoji mnogo dobrih.

Značajke dobrog programa treninga snage:

  • Usredotočite se na složene vježbe s slobodnom težinom kao što su čučnjevi, bench press, deadlifts, pull-up, redovi itd.
  • Progresivno preopterećenje: dobar program osmišljen je kako bi vas s vremenom ojačao
  • Trenirajte svaku mišićnu skupinu najmanje 2 puta tjedno

Izlazim s vlastitim programom do kraja ovog mjeseca. Ako želite njegovu kopiju, pošaljite mi e-poštu na anand@underdogstrength.com i poslat ću vam kopiju kad bude spremna.

Prvo pronađite solidan program treninga snage. Hoćete li smršavjeti, održati kilograme ili se udebljati, ovisi o vama ako se usredotočite na jačanje. Kardio treba raditi umjereno po potrebi.

Pogledajte moj video i članak na ovu temu:

Članak: Rješenje za mršavo masno tijelo - nedovoljna snaga

Video:

Ako imate bilo kakvih pitanja, slobodno pitajte! 🙂

PRIDOBITE MOJU BESPLATNU KNJIGU!

Besplatna e-knjiga - Top 10 pogrešaka u mršavljenju - nedovoljna snaga

MOJA WEB STRANA Snaga underdoga - trening, prehrana, motivacija

YOUTUBE Snaga underdoga

FACEBOOK Underdog Snaga

INSTAGRAM @underdogstrengthhq Anand (@underdogstrengthhq) • Instagram fotografije i videozapisi...

TWITTER @undrdogstrength Snaga underdoga

E-MAIL: anand@underdogstrength.com

Posljednje ažuriranje 27/12/2020

Komentiraj