Kako izgubiti 10 kg za 2 tjedna, uz malo ili nimalo vježbanja

Trebate li izgubiti 10 kg za 2 tjedna i imate predstojeći događaj, obvezu ili zaruke i želite izgledati najbolje? Niste sami. Zamislite da idete na okupljanje u srednju školu i suočite se s poniženjem da ste okruženiji nego što su se pamtili vaši stari prijatelji.

Pogledajmo stvarnu vjerojatnost da se sve to tako brzo riješi, ali prvo ...

Kako mogu izgubiti 10 kg u 2 tjedna?

Ako želite brzo iznenaditi neke svoje vršnjake pokazujući im koliko ste brzo uzeli kilograme, možda ćete se iznenaditi kad saznate da je to zapravo nešto što se može učiniti.

Formula za ovakvo mršavljenje je jednostavna. Jedite ispravno, učinkovito vježbajte i budite hidratizirani jer će vašem tijelu biti potrebna voda.

Dijeta za gubljenje 10 kg u 2 tjedna

Prije svega, odgovor je ne jesti manje, već jesti više i pametno birati hranu. Zapravo postoje namirnice poput većine povrća i voća koje sagorijevaju više kalorija nego što vam daju. Ovo je savršeno mjesto za početak kada razmišljate o prehrani i prehrani.

Konzumirajući velike količine vode tijekom dana, ovo održava vaše tijelo vrhunskim performansama kako bi vam pomoglo sagorjeti neželjenu masnoću i kalorije.

Jednostavni ugljikohidrati koji se mogu prikupiti iz voća vrlo su korisni, ali trebali biste se povući od složenih ugljikohidrata koji se nalaze u tjestenini, kruhu i malo lisnatog povrća.

Jedite što je moguće mršavije. Istražite i naviknite se brojati kalorije koje se nalaze u svakodnevnim prehrambenim proizvodima koje koristimo.

Vježbanje za gubljenje 10 kg

Jeste li znali da što više mišićne mase imate, to više vaše tijelo obraća pažnju na ovo vlakno nego na masnoću?

Netko tko je pojačao, imat će tijelo koje radi s njima, a ne protiv njih. To je razlog zašto
vježba je toliko važna.

Kardio radovi poput plesa ili aerobika najbolji su način sagorijevanja masnih kiselina. Razvoj mišića ne sagorijeva masnoće, ali kalorije.

Mišići se ne pretvaraju u masnoće ako se prepustite. Umjesto toga, smanjuje se, a masnoća ispunjava preostala područja, pa ako se malo nakupljate možete povećati eliminaciju masnih tkiva.

Ako ste ozbiljni u vezi s tim i želite riješiti pitanje, kako da izgubim 10 kg za 2 tjedna, razmislite o tome da svakodnevno vježbate sat vremena.

Posvetite 30 - 40 minuta kardio vježbanju i 30 - 20 minuta osnovnom treningu s utezima. Usput, ništa od ovoga ne mora biti krajnje iscrpljujuće. za više savjeta slijedite moj instagram

Posljednje ažuriranje 25/12/2020

Komentiraj