Kako izgubiti 10 kg u 2 mjeseca

Moja istinita priča: Kako sam prirodno smršavio 10 kg u dva mjeseca (ili manje)

18. travnja 2011. Napisao Abel Cheng

FacebookTwitterGoogle + Share41

Dođite u formu odmah

Autor fotografije: Alan Cleaver

Moj suputnik došao mi je u posjet kasno i zaprepašteno je shvatio koliko sam mršav napredovao prema postajanju.

I dok je zaokupljen mršavljenjem (ima 90 kg, a to je ogromno za Azijca), zanimalo ga je kako sam to učinio.

Prenio sam mu svoju "misterijsku" jednadžbu.

Kao retrospektivna ideja, shvaćam da mnogi ljudi koji nalikuju mom suputniku čine pristojan pokušaj da izgube nekoliko kilograma, ali ne mogu vidjeti ishode koji su im trebali. U tom se trenutku predaju.

Morao sam vam prenijeti vlastiti angažman u prorjeđivanju. Ovaj vam post može pomoći da ponovo vidite povjerenje u slučaju da ste prethodno zanemarili stanjivanje.

To je razlog zašto sam sastavio ovaj post.

Što je najvažnije, neću vas informirati o bilo kakvim prevladavajućim modnim planovima za kontrolu težine ili pilulama za očaravanje. Neću vam otkriti ni da možete ući u formu s jednom superhranom. Budući da zaista vjerujem da je prilagođeni režim prehrane najbolji način za nepromjenjivu masnu nesreću i zdravo tijelo.

Ono što ću vam prenijeti je stvar koju sam slučajno otkrio dok sam mijenjao režim prehrane na cijelu prehranu i na 80% biljnog porijekla. Nisam namjeravao prije svega dobiti bolju kondiciju. Cilj mi je bio ojačati svoju obitelj zdravim izdanjima. Stanjivanje je sporedna prednost. Izbjegao sam prigrlivši čvrstu obitelj koja se suzdržava od hrane.

Ne kažem da biste trebali biti spremniji da budete sposobni i čvrsti. Budući da se zdravo hranite, tijelo će vam se prilagoditi na idealnu težinu.

Upravo se to dogodilo. Nakon što sam se prebacio na čvrste prehrane, moje tijelo je znalo bolje i moja težina je smanjena na 63 kg (139 lbs) od promjene prehrambene rutine.

Moja trenutna težina je težina koju sam imao dok sam studirao - prije nego što sam se udebljao nakon trošenja pretjerano bijelog kruha.

Nakon toga, evo nekoliko smjernica za vas.

Pokušajte ne prekomjerno visjeti zbog svoje težine (osim toga, nemojte pretjerivati ​​s vrijednostima poput BMI-a (datoteka tjelesne mase), jer su samo referenca, a ne pravila o neizbježnoj stvarnosti).

Još jedna smjernica za smanjenje težine: preskakanje večera je nadasve užasna stvar. Radije ne biste preskakali večere, ali ono što morate učiniti je zamijeniti svoju sadašnju rutinu prehrane sirovim, prirodnim i redovitim uzdržavanjem - pristojno.

Osim prehrane, uzima li praksa i dio smanjenja kilograma?

Što se tiče moje situacije, odgovarajući odgovor je ne. Trčim 2-3 puta svaki tjedan. Budući da se moja rutina aktivnosti nastavlja kao i prije, sve kroz promjenu režima prehrane. Mogu zaključiti da moje smanjenje kilograma nije potaknulo nikakve veze s vježbanjem. To u osnovi podrazumijeva da čak možete i mršaviti samo promjenom režima prehrane sami, bez vježbanja.

Međutim, još jednom ne kažem da ne morate raditi posao. I režim prehrane i vježbanje neophodni su za vaš prosperitet.

Morali bismo se spustiti na ono što sam učinio da bih smršavio 10 kg u roku od 60 dana.

Što sam učinio da bih smršavio 10 kg

Evo sažetka onoga što sam učinio (nisam posebno zahtijevao) da bih ušao u formu. Očito je da to još radim kako bih održao zdrav režim prehrane.

Potpuno izbacite večernje zalogaje. Prije sam imao kruh ili kiflice s 3-u-1 espressom. Svi sadrže super visok sadržaj šećera. Radeći to samo po sebi, smršavio sam 2-3 kg u 2 tjedna. Trebala su mi oko 3 dana da se naviknem da nemam grickalice. To je psihološka distrakcija koju trebate igrati. U slučaju da se uistinu ne možete predati grickalicama, odlučite se ispravno, na primjer, sirove štapiće krastavaca i prirodni čaj ili zeleni čaj.

Sveukupno smanjite predmete stvorenja. Oni uključuju meso, margarin, odvod mliječnih životinja, jaja i tako dalje. Krajem tjedna samo jedemo predmete s bićima. Kad to učinimo, pokušavamo dobiti neograđene predmete potaknute travom ako je to moguće.

Uključite sirove prehrambene proizvode i sokove. Od promjene sam počeo uključivati ​​tanjure s miješanim zelenilom i cijeđenjima u naš režim prehrane. Uzimam cijeđenje samo za doručak. Prije tjedan dana počeo sam ugrađivati ​​pšeničnu travu kao glavni aspekt svojih učvršćivača za cijeđenje.

Povećati sustenacije na biljnoj bazi. Jedemo ishranu biljne građe s obzirom na dane u tjednu. Čak i ubodem u porastu. Stvari koje ovise o mojoj osnovnoj zalihi su brokula, kelj, cvjetača, potočarka, bundeva, patlidžan, tofu, kupus, crvena i žuta paprika, bok choy, celer, rajčica, špinat, krastavac, mrkva, zelena salata, miso.

Uključite žitarice, povrće i orašaste plodove i sjemenke. Prije toga, nikada nisam uzimao ništa od toga u značajnom iznosu osim tamno obojene riže. Od promjene sada u svoj režim prehrane ugrađujem prateće sastojke: heljda, proso, quinoa, mung grah, slanutak, leća, grašak, sjeme sezama, laneno sjeme i sjeme suncokreta.

Uzimajte čvrste masti. Da, pročitali ste tu privilegiju. Potrebne su nam zvučne masti u tijelu i one vas neće udebljati. Avokado, maslinovo ulje, orašasti plodovi i sjemenke. S vremena na vrijeme kupujem Udo's Choice 3-6-9 uljnu mješavinu kao tanjur od miješanog zelenog dresinga. Pa opet, držim se podalje od nepoželjnih transmasti i uronjenih masti koje se mogu naći u pripremljenim i povezanim prehrambenim proizvodima, na primjer, učvršćenim prehrambenim proizvodima, poslasticama i slatkišima, čipsom i brzom hranom.

Zamijenite kruh uzgojenim kruhom bez brašna. Bijelo brašno prijestupnik je povećanja težine i težine. Uklonjen sam koliko god se razumno moglo očekivati ​​od proizvoda na bazi bijelog brašna ... i da, to uključuje krafne! Koristim povoljnije opcije, na primjer, heljdino brašno i brašno od pira.

Dopustite najmanje 12 sati rupe prije doručka. Na primjer, u slučaju da večeram u 19 sati, jesti ću u 7 ujutro ili nakon sljedećeg dana. To je dovoljno da tijelu omogući vrijeme da obradi ono što sam imao prethodne noći.

Pretjerano zastrašujuće? Napravi to…

Pokušajte se ne uplašiti slučajnosti da se čini da je riječ o pretjeranom broju stvari. Ne morate sve raditi u međuvremenu. Da biste razdvojili stvari, odaberite jednu promjenu koju želite učiniti i radite je dok ne budete ugodni. U tom trenutku prijeđite na sljedeću promjenu. Promjene se postupno poboljšavaju, a ne sve što se radi odjednom.

Za početak ću vam preporučiti uzimanje tekućine (soka) za doručak. Najbolje je konsolidirati proizvode iz tla, usprkos činjenici da je naša koncentracija ovdje imati više povrća u sirovom obliku. Imati organske proizvode u soku može biti ukusno i oživljavajuće. U slučaju da financijski plan to dopušta, nabavite sokovnik za žvakanje, na primjer, Omega J8003. Fenomenalan je za cijeđenje zelenog povrća.

Imperativ: Rezultati mogu varirati. Nećete izgubiti koliko i ja. Moglo bi biti prilično puno. Moja bolja polovica je izgubila 4 kg. Ne toliko koliko ja imam, nego ono što je prije imperativ je da znate da imate solidan režim prehrane i da dugoročno imate zdravo tijelo - tijelo bez ikakvih tegoba - koje malo obraća pažnju na smanjenje težine ili pokupljanje kilograma .

Prije nego odem…

Ovu sam knjigu pročitala jednostavno nakon što sam se susrela sa smanjenjem kilograma. NISAM ušao u formu otkad sam je pročitao. Kad sam pročitao knjigu, rekao sam sebi: Upravo to radim! Nadalje, ne mogu se više složiti s onim što on kaže u kojoj se mjeri tiče prehrane.

Ova knjiga govori o stvaranju dobro definiranih trbušnjaka. Međutim, tvorac Michael Geary naglašava režim prehrane više nego vježbanje. To pokazuje značaj metodologija prehrane u odnosu na pripremu kilograma, ako vam je potrebno da se bolje pripremite i imate fit tijelo. Apsolutno se slažem s njegovim standardima iza onoga što on predlaže kao čvrst režim prehrane - rutinu prehrane koja unaprjeđuje vječno smanjenje tjelesne težine.

Jednostavno nakon što se planovi za kontrolu tjelesne težine razjasne izvanredno detaljno, Mike raspravlja o izradi. U slučaju da ste zaokupljeni smanjenjem kilograma (i pridržavanjem dobre prehrane), iznimno vam propisujem da nabavite duplikat Mikeove knjige pod nazivom Istina o trbuhu. Segment režima prehrane toliko je istinski sjajan da novac unovčite samo promatrajući to područje. Ne bih se šalio s tim. Napomena: Dobit ću malu proviziju za svaki posao koji proizilazi iz moje veze.

Posljednje ažuriranje 21/12/2020

Komentiraj