Kako izgleda dijeta sa 75% masti, 20% proteina i 5% ugljikohidrata?

Kako izgleda dijeta sa 75% masti, 20% proteina i 5% ugljikohidrata?

To bi se smatralo ketogena dijeta; masti su glavni izvor dnevnog unosa kalorija. Ova se dijeta obično sastoji od raznih zdravih mastija i ulja, uključujući avokado, goveđi loj, maslac, ghee, pileću masnoću, maslinovo ulje, kokosovo ulje, crveno palmino ulje itd.

Unos proteina ne smije biti pretjeran, jer će višak proteina tijelo pretvoriti u glukozu. Višak proteina može se pretvoriti u glukozu postupkom poznatim kao glukoneogeneza. Pojavljuje se kada prehrambeni izvori glukoze nisu dostupni ili jetra iscrpi zalihe glikogena.

Dozvoljeni unos ugljikohidrata u prehrani Odlomak uglavnom bi dolazio iz tamno lisnatog zelenila, jer je to najmanje u šećerima i neto ugljikohidratima u usporedbi s ostalim povrćem i voćem. Voće obično nije dio ove prehrane zbog prirodnih šećera koji bi mogli brzo premašiti vašu dozvolu od 5% ugljikohidrata.

Dakle, u osnovi s ketogenom prehranom jesti ćete masnoće, proteine ​​(meso, perad, cjelovita jaja), sir, punomasne mliječne proizvode, lisnato zeleno povrće, orašaste plodove i sjemenke.

U pravilu se klonite svega slatkog i budite oprezni sa začinima; luk u prahu, češnjak u prahu, cimet, piment i još nekoliko imaju ugljikohidrate.

Posljednje ažuriranje 21/12/2020

Komentiraj