Kako djeluje brzi keto? Po čemu se razlikuje od uobičajene keto prehrane?

Speed ​​Keto digitalni je program koji je dizajnirao Harlan Kilstein kako bi "razbio obrasce metabolizma" koji vas koče i sprečavaju od uspjeha tijekom napora na mršavljenju.

U programu Harlan (autor) kombinira određene kombinacije obroka s varijacijom isprekidanog posta pod nazivom OMAD (jedan obrok dnevno).

Kada kupujete brzi keto, dobit ćete vodič, brzi vodič za brzi keto, brzi keto kalendar, popis za kupnju i primjere planova obroka.

Brzinom keto tvrdi da rješava bolove s kojima se mnogi ljudi suočavaju kad slijede ketogenu dijetu, no do toga ću doći detaljnije za sekundu ...

Brzina Keto činjenica protiv fikcije

Na temelju web stranice, Harlan iznosi tri snažne tvrdnje o tome što keto čini tako kompliciranim.

Zahtjev # 1 Morate računati makronaredbe, što je teško

Maknimo to s puta, NE SMETE brojati kalorije ili makronaredbe da biste smršavjeli, ali to NE znači da kalorije nisu bitne kada je u pitanju mršavljenje.

Na kraju dana i dalje morate biti u energetskom (kalorijskom) deficitu.

Harlan to postiže u svom programu Speed ​​Keto dajući vam predložene obroke i jedući samo jednom dnevno.

Ljudi bi mogli jesti gotovo sve i smršavjeti ako hem kažete da jede samo jedan obrok dnevno.

U drugoj studiji, jedina uputa sudionicima bila je odgađanje uobičajenog vremena doručka za 1,5 sati, a također i uobičajeno vrijeme večere za 1,5 sata. Nisu data nikakva druga pravila ili smjernice, čak ni koju hranu jesti.

Jednostavna promjena vremena njihovog prvog i posljednjeg obroka bila je dovoljna da ljudi pojedu znatno manje kalorija, a zauzvrat i izgube na težini. 1

Praktični savjeti:

  • Pokazalo se da ketogena prehrana smanjuje glad i apetit, čineći brojanje kalorija i makronaredbi nepotrebnim za mnoge pojedince. 2 3
  • Jednostavan čin ograničavanja prozora za prehranu (vremenski ograničena prehrana) također može pomoći u kontroli gladi, kalorija i pomoći u gubitku kilograma. 4 Harlan to pokušava postići tako da jedete samo jedan obrok dnevno.
  • Postoje različiti "troškovi" povezani s koliko kilograma želite izgubiti i / ili koliko mršavi želite biti. Različite razine vitkosti zahtijevat će različita odricanja, a jedna od njih možda broji makronaredbe.
  • Učenje praćenja kalorija i brojanja makronaredbi može biti korisna vještina za stjecanje i može vam pomoći u naporima za mršavljenje. 5

O brojanju kalorija i makronaredbi

Različite razine vitkosti zahtijevat će različite žrtve. Ako se želite riješiti nekoliko kilograma, tada možda neće biti potrebno brojati kalorije ili makronaredbe.

Međutim, ako želite biti JAKO mršavi ili isjeckani van uvjerenja, možete se kladiti da će doći do trenutka kada trebate pratiti kalorije i makronaredbe.

Iako ne morate brojati kalorije, naučiti koliko je kalorija i makronaredbi u hrani u kojoj uživate dragocjena je vještina koju trebate steći. Uvijek predlažem da moji klijenti vježbaju ovu vještinu prva 2 ili 3 tjedna dok rade sa mnom, odnosno ako to nikada nisu učinili.

Iskustvo vođenja dnevnika hrane može prilično otvoriti oči i ujedno osloboditi.

Imati ovaj set vještina u stražnjem džepu pružit će vam slobodu da promijenite stvari kad vam zatreba nešto novo ili donosite odluke kad gubitak kilograma stane ... ili čak i ako više ne želite slijediti predložak i želite sastaviti svoj vlastita prehrana.

Uz to, praćenje unosa hrane ima i druge prednosti. U jednom istraživanju ljudi koji su vodili dnevnik hrane šest dana u tjednu izgubili su gotovo dvostruko više u odnosu na one koji su jedan dan u tjednu vodili evidenciju ili uopće nisu. 6

Također, dnevnik prehrane može imati i druge prednosti:

  • Pažljivije jesti
  • Utvrdite prehrambene navike
  • Odgovornost

Dopustite mi da kažem ovako ...

  1. Bob je čovjek od 200 kilograma s 15% tjelesne masnoće koji ide u teretanu pet dana u tjednu i ima vrlo zahtjevan posao koji radi 8 sati dnevno. Sally je žena od 130 kilograma s 25% tjelesne masnoće koja može hodati 2 ili 3 puta tjedno, ali cijeli dan sjedi za stolom zbog posla. 
  2. Sada obje osobe pokušavaju smršavjeti i proizvoljno su odlučile jesti 1.800 kalorija. Kakav bi smisao imao da obje osobe slijede iste makro postotke? Nije. 

Većina ljudi koji slijede ove postotke vjerojatno završe s prejedanjem masti i grubo podcjenjivanjem proteina, što može dovesti do različitih problema kao što su:

  • Gubitak mišića
  • Usporeni metabolizam
  • Gubitak kose
  • Problemi s probavom
  • Staje za mršavljenje

Zahtjev br. 2 Udarili ste u štand nakon mjesec dana

Harlan tvrdi da ćete u prvih nekoliko tjedana ispustiti puno vode, a zatim će neizbježno vaše tijelo pronaći postavljenu točku i ostati tamo tjednima, mjesecima, pa čak i GODINAMA.

Nije to baš tako jednostavno.

Iako je istina da ćete izgubiti puno vode u prvih nekoliko tjedana od početka ketogene prehrane, čarobno nećete pogoditi štand.

Mogli biste izgubiti masno tkivo unatoč tome što vaga ostaje ista, a to je obično posljedica te težine vode koju gubite na početku, evo zašto.

Iako nije nenormalno da netko izgubi 5 do 10 kg u samo prvih nekoliko tjedana od početka ketogene dijete, većina tog gubitka kilograma JEDINI je gubitak vode.

Zapravo, od tih 5 do 10 kilograma koje ste u početku izgubili, samo 1 do 3 kilograma od te vjerojatno je stvarne masnoće.

Kad započinjem bilo koju dijetu, obično ću pričekati ~ 3 tjedna da započnem nadzirati vagu za sebe i svoje klijente.

Tri tjedna trebala bi biti više nego dovoljno vremena da se vaše tijelo, uključujući vodu i elektrolite, uravnoteži i pruži vam bolji pokazatelj što se događa putem vage.

Možda ste izgubili oko 7 kilograma vode tijekom prva dva tjedna, ali kako se vaše tijelo počinje normalizirati i ponovno stjecati izgubljenu tekućinu, to vas može navesti na pretpostavku da ponovno debljate ili udarate u "staju za mršavljenje". "

Praktični savjeti:

  • Pričekajte ~ 3 tjedna prije nego što upotrijebite vagu kao alat za praćenje napretka
  • Koristite druge metode praćenja napretka (slike, vrpca itd.)

Tvrdnja br. 3 Ne znate što biste jeli na ketu

Keto može biti prilično drastična promjena u odnosu na ono što ste svakodnevno jeli, nije čudno zašto možda imate pitanja možete li jesti određenu hranu ili ne.

To se vraća na ono što sam rekao u patentnom zahtjevu 1, naučivši pratiti kalorije i makronaredbe, znali biste koju hranu trebate jesti, a koju izbjegavati.

Ali to nije ni ovdje ni tamo.

Jednostavno pretraživanje na Googleu reći će vam sve što trebate znati o tome koju hranu jesti, a koju izbjegavati na ketogenoj dijeti.

Možete pogledati moj popis keto hrane da biste dobili neke ideje o tome što biste trebali jesti dok slijedite ketogenu dijetu.

Praktični savjeti:

  • Držite se mesa, povrća, punomasnih mliječnih proizvoda, orašastih plodova i sjemenki
  • Ograničite unos "ketoficirane hrane i deserta".
  • Potražite kreativne recepte na Pinterestu kada vam treba inspiracija
  • Budite strpljivi i bit ćete keto pro dovoljno brzo, mladi padawan.

Kako djeluje Speed ​​Keto?

Ukratko, svaka dijeta za mršavljenje djeluje tako što vam pomaže postići kalorijski deficit, čak i keto.

Keto je sjajan za mnoge jer im omogućuje da jedu hranu u kojoj uživaju, a pritom ih siti i s puno energije. Ketogena prehrana po prirodi potiskuje apetit, što vam omogućava da se pridržavate prehrane.

Mnogi ljudi često odustanu od svojih napora na mršavljenju jer se cijelo vrijeme osjećaju iscrpljeno i gladno. Iako se očekuje bilo kakva glad kod bilo koje dijete za mršavljenje, čini se da ketogena dijeta u tom pogledu briljira.7

Kako djeluje brzi keto? Brzi keto stvara kalorijski deficit ekstremnim isprekidanim protokom posta koji se naziva OMAD (jedan obrok dnevno).

Uz svu halabuku o isprekidanom postu, povremeno postivanje nema nikakve koristi od širenja obroka tijekom dana. 8

Ako uživate u doručku i više obroka dnevno, učinite to.

Ako uživate jesti jedan veliki obrok dnevno, učinite to.

Najvažnije je da se hranite na način koji možete održavati i odgovarati vašem načinu života.

Ubrzava li Speed ​​Keto vaš metabolizam i gubitak kilograma?

Ne postoji način da se "ubrza vaš metabolizam" osim dodavanjem više mišićne mase, barem u značajnom stupnju.

Ako ste zainteresirani za sagorijevače masti na ketu, detaljnije ću vam objasniti jedine korisne dodatke koji vam mogu pružiti blagu prednost.

Osim toga, prehrana će biti najvažniji čimbenik, nakon čega će biti aktivni tijekom cijelog dana i uključivati ​​vježbanje dok pratite svoju ketogenu prehranu.

Ne postoje trikovi za ubrzavanje mršavljenja onoliko koliko svi to želimo.

Posljednje ažuriranje 17/12/2020

Komentiraj