Kako brzo zaustaviti mršavljenje

Niste nam dali puno za nastaviti, pa ću prvo obraditi neke od najvažnijih stvari:

1. Posjetite liječnika radi pregleda. Mnogo je zdravstvenih problema koji mogu utjecati na vašu težinu.

2. Ako imate poremećaja prehrane, potražite pomoć. Nikad vam neće biti bolje dok to ne riješite.

3. Ako nemate energije, ne vježbate i jedete tipičnu fakultetsku prehranu od top ramena i kofeina, posjetite nutricionista i stručnjaka za vježbanje kako biste promijenili način života.

4. Ako niste sigurni kako se zdravo hraniti, vani je toliko knjiga, web stranica, časopisa itd. Da možete naučiti kako promijeniti svoje prehrane.

5. Ako vaš fakultet nudi tečaj prehrane i / ili fiziologije vježbanja ili zdravog života općenito, uzmite nekoliko sati kredita i budite zdravi!

Uz ostale izvrsne prijedloge koji su ovdje već napisani, dodao bih da će principi mršavljenja jednako dobro funkcionirati i obrnuto. Iako netko tko želi izgubiti kilogram tjedno treba izbaciti 500 kalorija iz svoje svakodnevne prehrane (u teoriji), ako se želite udebljati, morate povećati broj kalorija koje jedete svaki dan.

Ključno za to, bez obzira želite li izgubiti ili dobiti, jest da to činite na zdrav način jedući zdrav kalorija, posebno proteina, a ne šećera. Svaki obrok koji pojedete mora sadržavati proteine, složene ugljikohidrate poput povrća i zdrave, nezasićene masti poput maslinovog ulja i maslaca (umjesto margarina).

Na primjer, postoje pića nalik milkshakeu poput Boost za ljude kojima je potrebna dodana prehrana. Jedna limenka Boost-a ima 240 kalorija, ima 10 grama proteina (vrlo važno!) I vitamina A, C, kalcija i željeza. Ako pijete jednu od njih ujutro i noću, trebali biste primijetiti određeni napredak u debljanju.

Najvažnije u vašem životu nisu fakultetsko obrazovanje, novac, vjenčanje s ljubavlju svog života ili dobivanje dobrog posla. Najvažnije što imate je vaše zdravlje jer bez njega nijedna od tih drugih stvari nije moguća. Želim vam najbolje u vašim naporima da ozdravite!

Posljednje ažuriranje 20/12/2020

Komentiraj