Kako brzo smršavjeti

Bok,

To je stvarno dobro pitanje.

Dakle, vaš je cilj izgubiti 20 kg (44 lbs) do kraja 2018. godine, čini se da ćete puno izgubiti u žurbi.

Prvo, razdvojite ovo na manje korake koji neće biti toliko zastrašujući:

Dolazimo do kraja kolovoza, ako započnete SADA, imate nešto više od 4 mjeseca:

40lbs u 4 mjeseca je 10kg mjesečno,

Otprilike 10 funti mjesečno 0.33 lbs p / dan.

Sad sam svjestan da ovo nije uvijek tako jednostavno kao svakodnevno gubljenje kilograma i brojevi će varirati, ali ovo vam daje dobru polaznu osnovu za početak.

Mjere opreza:

Kad se ljudi odluče naglo smršavjeti (ekstremnim rezanjem kalorija), tijelo prelazi u stanje katabolizam, slijedi simpatični odgovor na stres i za svaki izgubljeni 1 kg - 60% toga su obično mišići (što znači da samo 40% čini masnoća).

Sad bi se neki mogli raspravljati "Pa što u tome nije u redu, težina je težina". Pa, problem postaje očit kad se ovaj mišić razgradi oslobađajući višak proteina u krv što preopterećuje probavne organe, posebno jetra, što dovodi do puno zagušenja i kratke priče,

# usrana budućnost za tebe i tvoje najmilije.

PA ŠTO RADIM:

  1. Počnite jesti ispravno za svoj tjelesni tip. Ako vaše tijelo ne može probaviti, apsorbira, asimilira i izlučuje (DAAE) hranom kojom je hranite, gubite vrijeme. Tijelo opaža da gladujete, što dovodi do drugačije vrste reakcije na stres koja zapravo uzrokuje zadržavanje masti (za preživljavanje). U RJ Holistiks proizveli smo Potpuno novi plan prehrane jedinstveno za vaše individualne potrebe, a najbolji dio je BESPLATNO.
  2. Vježbajte. Što se tiče vježbanja, pripazite da se ne trčite u zemlju..bukvalno. Ako mislite da će vam dugo trajati i 2 sata na eliptičnom stroju riješiti vaše probleme, prestanite sada čitati. Vaše tijelo treba ispravnu ravnotežu između vježbanja i odmora kako biste postigli najbolje rezultate. Ovisno o tome što možete učiniti (a morate nešto poduzeti), započeo bih jednostavno hodajući sat vremena svako jutro i ako nemate nikakvih osnovnih zdravstvenih stanja - započnite s istraživanjem nekih oblika HIIT treninga za gubitak masnog tkiva (Brandon Carter BESPLATNO ima sjajne online treninge).
  3. Brojanje kalorija. Postoji razlog što je ovo 3. mjesto. Da, možete računati kalorije, možete koristiti myfitnesspal ili bilo koju drugu aplikaciju koju želite. A možete razraditi BMR i smanjiti kalorije za 300. Međutim, ponekad to ne uspije, zato nije glavni prioritet. Evo jednostavnog izračuna s kojim vam stručnjaci za zdravstvenu kondiciju poput Elliota Hulsea i Brandona Cartera garantiraju da ćete smršavjeti

    Uzmite svoju gol-masu u lbs (za vas 176 lbs) x 10 (ekstremno) = 1760,

    unesite 1760 u myfitness palicu i on će za vas razraditi vaše makronutrijente, s kojima se možete poigrati kako biste pronašli optimalan omjer makronutrijenata za vas.

  4. Voda. Koliko ljudi ne pije tekućinu koja čini više od 70% vašeg tijela. Da ne biste gubili vrijeme, evo koliko biste trebali popiti:

    Vaša tjelesna težina u kg (100 kg) x 0.033 = 3.3 L vode za piće p / dan.

    Zapamtite da je ključan izvor vode dobre kvalitete.

  5. Doplate može biti bonus, no prethodna 4 savjeta dovoljna su da vam pomognu da postignete željenu tjelesnu građu.

Ako želite znati više o ovim koracima i kako ih primijeniti za najbolje rezultate, pozivam vas da ovo pogledate Potpuno nova e-knjiga koja će vas voditi.

Nadam se da ćete uživati ​​u procesu,

Pričati uskoro,

R.

Posljednje ažuriranje 14/12/2020

Komentiraj