Kako bi izgledala keto dijeta s rižom?

Mislim da je ovo pošteno pitanje koje ne zaslužuje otkaz jer mnoge tradicionalne azijske i indijske dijete uključuju rižu kao osnovnu hranu. Mnogi su prethodni odgovori točni u tvrdnji da visoki sadržaj ugljikohidrata u riži znači da će vas čak i mali dio vjerojatno izbaciti iz ketoze (iako, naravno, tolerancija svake osobe na unos ugljikohidrata varira). Uistinu, radije bih vidio da klijenti svoju "ograničenu količinu ugljikohidrata" troše na povrće, a ne na žitarice ... Dakle, srž pitanja postaje, kako mogu jesti kulturološki osjetljivu prehranu ako odaberem ketogeni plan?

Moj je odgovor istražiti zamjene za hranu koja su vam važna. Širataki od čudotvorne riže je opcija (napravljena od biljke Konjac, 1 g ugljikohidrata po porciji). Karfiol, prerađen u sitne žitarice u procesoru hrane, ovdje jako dobro djeluje. Kuha se za samo 2-3 minute na ploči štednjaka, zato ga nemojte previše kuhati! Jela se mogu začiniti kako bi bliže oponašala vaše favorite. To djeluje za pomfrit, curry, paellu, cajun prljavu rižu, tepsije itd. (Imajući na umu dovoljno dodanih masnoća da postignete omjer 4: 3 ili 3: 1). Cauli-Rice se ne skuplja dobro - mislite na rižoto ili sushi - ali za postizanje ovog učinka mogu se dodati i drugi sastojci pogodni za keto, poput avokada, kokosovog maslaca, želatine, lanenog obroka ili chia. Budite kreativni, igrajte se s receptima i koristite kronometar or nutritiondata da biste izračunali omjer masti: bjelančevina i ugljikohidrata u vašem receptu.

Smatram da su oblik i tekstura zrna najuvjerljiviji ako se naribaju u kutiji ili cvjetovi prolaze kroz gornju oštricu ribača procesora hrane u odnosu na donju oštricu koja ih usitnjava u prahu. Evo primjera recepta (puno više na YouTubeu i Pinterestu):

Posljednje ažuriranje 01/12/2020

Komentiraj