Kakav će biti učinak vježbanja ako ne promijenim način prehrane?

Dijeta i vježbanje, vježbanje i umiranje t. To su dvije riječi koje svakodnevno čujemo u svojoj borbi za mršavljenje i održavanje zdravlja.

Znam mnoge ljude koji su započeli režim vježbanja ili plan prehrane trudeći se da uđu u formu, da bi nakon nekoliko dana stali na vagu i otkrili da nisu prolili više od nekoliko unci.

Pogledaju se u ogledalo, odluče da su neuspjeh i naruče pizzu.

Pa u čemu je tajna? Na što biste se trebali usredotočiti kako biste ispunili svoje ciljeve? Odgovor je jednostavan i složen ...

Poslušajte što stručnjak ima za reći
, dr. Med. Donald Hensrud, specijalist preventivne medicine na klinici Mayo, izjavio je da je rezanje kalorija učinkovitiji način mršavljenja. Ključno je unositi manje kalorija nego što trošite. 3.500 kalorija jednako je približno kilogramu masti. Iz svoje prehrane izbacite 500 kalorija dnevno i propustit ćete pola kilograma masti u tjedan dana, i to puno brže nego što ih pokušavate sagorjeti vježbanjem.

Nemojte još baciti cipele, dr. Hensrud također kaže da je vježbanje važno jer pomaže u održavanju gubitka kilograma. Studije su pokazale da ljudi koji mršave postupno, s prehranom kontroliranom kalorijama, moći će održavati svoju težinu bolje redovitim vježbanjem. Jaka dijeta bez vježbanja često rezultira brzim debljanjem nakon prestanka prehrane.

Utvrdite problem i pronađite rješenja
Ako ste vi i vaša obitelj pretežak, vrijeme je za sastanak tima. Ako ćete promijeniti životne navike, o tome prvo morate razgovarati. Još je važnije to učiniti ako vi i / ili vaš partner imate obiteljsku povijest dijabetesa. Razgovarajte o učincima dijabetesa, educirajte sebe i svoju obitelj o rizicima prekomjerne težine. Istaknite kako prekomjerna tjelesna težina može utjecati na društvene aktivnosti, samopouzdanje i energiju. Tada im, baš poput dobrog prodavača, recite im blagodati zdravije prehrane. Napravite popis posljedica dobrog jedenja stihova lošeg jedenja.

Šećer i prerađena hrana vjerojatno su dvije najveće prepreke u nastojanju da se održi zdrava težina. Ako želite doći u formu, morate prestati sabotirati sebe.

Dakle, sljedeći je korak preodgojiti se o tome što biste trebali jesti. Započnite odabirom da dodate više zdrave hrane koju već jedete. Pitajte sebe i svoju obitelj "koje voće i povrće volimo jesti?" (U odgovoru nema, pitajte ono što im se najmanje sviđa)

Izrežite što više šećera i prerađene hrane. Ako uspijete ukrcati obitelj (s prodajnim terenom na obiteljskom sastanku), možete očistiti ostavu i baciti bezvrijednu hranu koja vas čini nezdravima. Istina je da ljudsko tijelo bolje reagira na neprerađenu hranu koja ima malo masnoće, soli i šećera. Možda je teško, ali dobro će se vratiti i poboljšati zdravlje i veću sreću.

Lakše je (i trajnije) ako to radite postupno. Ako se obitelj okupi oko televizora kako bi nedjeljni nogomet gledala sa čipsom, gaziranim pićima i masnim hamburgerima, započnite zamjenom mršavih hamburgera ili zamjenom sode zaslađene stevijom. Postepeno se potrudite prema lepinjama s hamburgerima od cjelovitih žitarica, čipsu koji se ne prži i dodajući tacnu za povrće cijelom namazu.

Također, očekujte neke promašaje. Ne uzrujavajte se ako ponekad padnete u napast da jedete stvari koje nisu zdrave. Shvatite da bi prava pogreška bila odustati i vratiti se svojim starim nezdravim prehrambenim navikama. Samo pokušajte učiniti malo bolje u cjelini nego godinu prije.

“Dosljednost je važna. Ako možete stati samo za deset minuta, napravite deset minuta. Samo se pobrinite da se malo krećete svaki dan. "

Posljednji ključ zdrave prehrane je veličina porcije. Iako neprerađena hrana obično ima manje kalorija, ipak ima kalorija. Američke veličine porcija notorno su velike. Morat ćete se preodgojiti o tome koja je stvarna veličina porcije. Izvrsna je ideja kupiti vagu za hranu i izmjeriti hranu barem dok dobro ne osjetite koliko kalorija ima u obrocima koje jedete.

Ali što je s vježbanjem?
Redovito vježbanje važan je dio zdravog načina života. Održava vaš metabolizam dok nastojite izbaciti kalorije iz prehrane. Možda je brže smanjiti kalorije da biste izgubili kilograme, ali ako kontinuirano smanjujete kalorije, a da metabolizam ne ubrzate, kalorije koje jedete ostat će duže.

Redoviti kardio trening pomaže u jačanju srčanih mišića, smanjuje rizik od srčanog udara, povećava kapacitet pluća, smanjuje kolesterol i krvni tlak i može pomoći u kontroli dijabetesa. Još jedan iznenađujući rezultat bit će da ćete bolje spavati.

Neke druge važne blagodati vježbanja su da će vam pomoći da ostanete na dijeti smanjenjem stresa zbog kojeg biste mogli jesti stvari koje ne biste trebali, djeluje kao podsjetnik na vezu između onoga što jedete i vašeg osjećaja, povećanja Oksigenirane krvi u mozak pomaže vam jasnije razmišljati, a vježbanje oslobađa endorfine.

Važna je dosljednost. Ako možete stati samo za deset minuta, napravite deset minuta. Pazite da se svaki dan pomalo pomičete.

Što to sve znači?
To znači da ako želite smršavjeti brže ćete smanjiti kalorije, ali ako želite održati novu zdravu težinu, morate vježbati. Zbog toga iznova čujemo prehranu i vježbanje, dijetu i vježbanje. Oboje su neophodni za zdravlje.

Ono na što se trebate usredotočiti jest svakodnevno unošenje malih promjena koje možete održati. Započnite negdje, uživajte u rezultatima svojih napora i krenite naprijed u više promjena koje će vas dovesti do novog, zdravog života!

Posljednje ažuriranje 21/12/2020

Komentiraj