Jesu li kapsule češnjaka zaista toliko zdrave kao jesti sirovi češnjak?

Na tržištu postoji niz različitih proizvoda od češnjaka koji iznose različite tvrdnje u vezi s potencijom i standardizacijom. Da biste razumjeli probleme, morate razumjeti što se događa na biokemijskoj razini kada se jede svježi češnjak. Dok se žvače i probavlja svježi češnjak, unutar češnjaka odvijaju se enzimske reakcije koje uzrokuju stvaranje raznih spojeva češnjaka koji sadrže sumpor. Neki od ovih spojeva, poput alicina, nestabilni su i brzo se pretvaraju u druge stabilnije spojeve. Ključna stvar je da je proces jesti češnjak taj koji uzrokuje da se te reakcije odvijaju i one se javljaju u tijelu nakon konzumacije.

Proizvodi od ostarjelog češnjaka su oni kod kojih se već dogodila puna kaskada biokemijskih reakcija. Ovo nije najbolji pristup jer nije u skladu s načinom na koji se češnjak konzumira u svom prirodnom stanju i ne dopušta tijelu da iskoristi brojne spojeve koji sadrže sumpor koji nastaju tijekom probavnog procesa.

Standardizirani proizvodi od češnjaka tvrde u vezi s određenim sadržajem alicina koji je jedan od mnogih spojeva koji sadrže sumpor nastali nakon unosa češnjaka. Problem standardizacije spoja poput alicina je taj što on nije nužno ključni ili jedini aktivni spoj u češnjaku. Zapravo, vrijednost češnjaka može biti vrsta spojeva koji sadrže sumpor koji nastaju nakon konzumacije, umjesto bilo kojeg spoja.

Shakleejev premium češnjak Shaklee Neovisni distributer je dizajniran da bude što bliži prirodnom obliku. Lagano se suši kako bi se spriječio gubitak spojeva koji sadrže sumpor. Shaklee ne stari svoj češnjak niti pokušava uvjeriti potrošače da sadrži određenu količinu jednog ili više spojeva koji sadrže sumpor koji prirodno proizlaze iz gutanja češnjaka. Umjesto toga, svaka porcija od dvije tablete osigurava količinu češnjaka koju biste dobili od češnja češnjaka. Jednom kada unesete tablete, započinje biokemijski proces i tada se formira čitav niz spojeva koji sadrže sumpor. Na taj je način najbliži dodatak češnjaka konzumiranju svježeg češnjaka.

Posljednje ažuriranje 22/01/2021

Komentiraj