Jesu li guma, voda, čaj ili kava bez šećera u redu tijekom povremenog posta?

Ovisi o vašim ciljevima. Ako postite da biste izgladnili patogene, a vaši se patogeni ne mogu hraniti kavom, MCT-om ili bilo čime drugim, onda to nije nužno kontraproduktivno.

Preko 200 recepata ovdje: Više od 200 recepata

Iako sam zagovornik povremenog gladovanja i zagovornik kave - potreban je hormonalni odgovor za ublažavanje gladi tijekom posta kontraproduktivno je. Ako ste toliko gladni tijekom posta, trebali biste jesti.

Mislim da se u Lean Gainsu sjećam da je spomenuo da malo vrhnja u kavi ne treba brinuti. Dakle, nekoliko kalorija iz komada žvake neće potonuti brod. Jedini način da se zna je eksperimentiranje. Priklonit ću se drugima da biste trebali odustati od kemijskih zaslađivača, ali svatko svoj. Pijem pivo. Nije paleo. ** Podigne srednji prst do ljepila ** Jednog ćemo dana umrijeti od nečega.

Ovisi o tome što mislite pod postom (postoje različiti aspekti koje ljudi slijede). Općenito, post = ne unošenje kalorija. Međutim, neke informacije temeljene na autofagiji ukazuju da možete unositi ograničene masnoće, ali bez ugljikohidrata. Ugljikohidrati = bez posta. To je skupina koja primjerice uzima neprobojnu kavu.

Volim kriglu ili dvije koštane juhe tijekom posta, ovisno o tome koliko je dugo. To se vjerojatno računa kao prekid posta, ali ja ne tražim preciznost poput strojeva, jer sam čovjek koji živi i diše i sve to.

Židovske tajne kojih se pridržavam posta u Yom Kippuru i drugim vremenima su da jedete jako lagano prije nego što počnete i da izbjegavate slatku hranu tjedan dana prije. Iako to nije tradicionalno, pomaže mi da pijem puno vode i neslatki biljni čaj.

Post se neće pokvariti dodavanjem nekih kalorija. Tijelo je u gotovo konstantnom načinu probave. mrtve stanice, sluz i bakterije neprestano se izbacuju iz naših sustava, pa dodavanje kalorija iz gume neće naštetiti postu.

Također, kada sam radio eksperiment s ketozom, eksperimentirao sam s umjetnim zaslađivačima i stevijom. Ništa me nije izbacilo iz ketoze, pa bih pretpostavio da ni dijetna soda ne utječe na brzo.

Popularni Paleo pristup je konzumiranje stimulansa (poput kave) ili vježbanje tijekom posta. Oboje će pokrenuti hormone stresa, koji mogu prigušiti signal gladi.

Iako sam zagovornik povremenog gladovanja i zagovornik kave - potreban je hormonalni odgovor za ublažavanje gladi tijekom posta kontraproduktivno je. Ako ste toliko gladni tijekom posta, trebali biste jesti.

Posljednje ažuriranje 22/12/2020

Komentiraj