Jesu li bijela riža i piletina dobra prehrana za mršavljenje?

Oslanja se na količinu koju pojedete. Kontinuirano birajte rižu od kestena preko bijele.

Bez obzira na mogućnost da ste se bolje spremili, to ne bi bilo izuzetno zvučno, jer vašem tijelu treba čitav niz dodataka koji se nalaze u gomilama raznih vrsta hrane.

- Odaberite cjelovite žitarice umjesto bijelih šećera.

- Napunite puno lisnate hrane.

- Prebacite se na mliječne proizvode bez masnoće / bez masnoće.

- Odlučite se za ribu ili meso pod nagibom.

- Hrana za roštilj, mjehurići, grijanje, paru ili jelo umjesto jabučice ili dubokog pečenja.

- Upotrijebite tanjir i suzdržite se od jedenja ravno iz pakiranja / pretinca za kontrolu pregrada.

- Zamijenite hranu s puno masnoće / šećera / pripremljenu za grickanje s povoljnijim mogućnostima ili prestanite jesti ih uglavnom.

- Pij puno vode.

- Budite dinamičniji i vježbajte.

- Provedite dodatno vrijeme vani, za razliku od kuće. Postići ćete značajno još više u šetnji. Doista, čak i izlazak s prijateljima ili kupovina po lokalnom području bili bi nevjerojatni.

- Vježba je stalno zabavnija s drugima. Pridružite se nekoliko klubova s ​​igračima, pridružite se predavanjima ili otkrijte centar za vježbanje / suučesnik u trčanju.

Posljednje ažuriranje 23/01/2021

Komentiraj