Je li u redu imati varalicu na isprekidanom postu i / ili keto dijeti?

Da - ali postoje razne vrste "varanja" - neki vas izbace iz ketoze, drugi ne.

Postoji i namjerna vrsta cikličnog keto protokola koji se koristi posebno za promjenu i resetiranje metabolizma kada se on regulira zbog toga što postaje super učinkovit i sagorijeva tjelesnu masnoću, a stopa potrošnje tjelesne masti (samojedenje) se smanjuje. Oni koji su zainteresirani za aspekte body buildinga, gdje se može nabaciti više vitke tjelesne mase (mišića) s većim kalorijskim prirastom odlaskom na tradicionalnije prehrambene protokole (čak i visoke ugljikohidrate ako je osoba osjetljiva na inzulin bez inzulinske rezistencije). Zatim se nakon nekoliko tjedana ili mjeseci vratite natrag u ketogeni stil makro omjera (vrlo niski ugljikohidrati ili nikakav [varijanta ketoa mesojeda - svi životinjski proteini]) da biste dobili vrlo mršav i "rezan" /: rastrgan "izgled - koji ima učinak učiniti mišić vrlo definiranim i izgledati puno veći u estetske svrhe.

Ako netko želi varati vikendom iz socijalnih razloga, može raditi Keto s prekidnim postom po jedan obrok dnevno pet puta tjedno kako bi duboko upao u sagorijevanje masti, a tijekom vikenda ostanite na omjeru keto makro i idite na 5-2 obroka. dnevno za više neto kalorija, ali uđite više u stanje anaboličkog rasta kako biste opet dobili mišiće ili jednostavno vratili tijelo na viši metabolizam.

Alternativno, vikendom možete otići na više ugljikohidrata, na primjer da se izbacite iz ketoze zbog društvene prehrane, a zatim se vratite na ketosgeno jelo sljedeći tjedan ili kasnije. Ako je netko prilagođen masnoći (tijelo je već vrlo učinkovito u proizvodnji ketonskih tijela i izvuklo je godine prehrane na bazi ugljikohidrata s odgovarajućim enzimima i zdravljem hormona za asimilaciju tjelesne masti), tada se može nagovoriti da ponovno uđe u ketozu za nekoliko dana nekoliko tehnika: cjelovit višednevni post bez hrane ili vrlo malo, vježba za sagorijevanje glukoze / glikogena u jetri i mišićima (intenzivna teretana i kardio); ili jednostavnim jedenjem ketogenih sastojaka i čekanjem da tijelo izgori glukozu u jetri normalnim metaboličkim opterećenjem bosiljka, pa jetra ako bude prisiljena na kraju početi proizvoditi ketonska tijela kako bi zadovoljila energetske potrebe. Potonje mogu potrajati tjedan ili više ako se masnoća prilagodi nakon karburacije.

Posljednje ažuriranje 27/11/2020

Komentiraj