Je li u redu da pojedem oko 1200 kalorija uz sagorijevanje 200+ kcal dnevno kako bih smršavio?

Predložit ću vam da ovdje izračunate kalorije za održavanje.

Kalkulator kalorija

Jednom kada dobijete taj broj, ograničite kalorije ispod ovog održavanja i imajte na umu da to ne bi trebalo biti manje od 500 max. Na primjer, ako su vam kalorije za održavanje 2000, nikada ne biste trebali unositi manje od 1500 dnevno. Čak 500 je ekstremno. U idealnom slučaju trebali biste smanjiti kalorije za 300 do 350 i još ćete izgubiti na težini. Radio sam sve vrste dijeta da bih smršavio i čak sam izgubio uzimajući u obzir količinu toga. Ali pritom sam uništio svoj metabolizam. Kad smanjite kalorije za velik broj, vaše tijelo prelazi u način gladovanja, što znači da će sagorijevati manje kalorija da bi obavljalo potrebne funkcije.

Sad zamislite ovo ... vi ste na dijeti i trošite 1000 kalorija dnevno. Gubit ćete kilograme tijekom prva 2-3 tjedna, a zatim će vaše tijelo usporiti metabolizam. Pa pretpostavite, kad ste započeli dijetu, vaše su kalorije za održavanje bile 2000. Kako nastavljate hraniti manje kalorija, vaše se tijelo prilagodilo da održava manje kalorija, što znači da je vaš metabolizam sada sporiji. Nećete izgubiti težinu nakon određenog vremenskog razdoblja. Nekome je teško duže vrijeme ostati na niskokaloričnim kalorijama i tako se u određenom trenutku vratiti u normalnu prehranu. Ako jedete išta više od kalorija za održavanje, one se pohranjuju u obliku masti. Vaše je tijelo već znalo da gladujete, a za sigurniju stranu pohranit će pristupne kalorije u želudac kako bi ih iskoristilo u budućnosti. Vratili ste se na početak i gore je nego prije. Mogli biste se pretvoriti u mršavu masnoću. To je kad nemate mišiće ili manje ili imate veliki trbuh.

Bolja strategija za mršavljenje je trošenje manje od vašeg održavanja i redovitog vježbanja. Jednom kad dosegnete željene brojke, jedete kako biste održali trenutnu težinu. Jedite zdravo i čisto da biste ostali u formi. Više vježbanja znači da će više mišića i više mišića održavati visoku brzinu metabolizma.

Iza toga stoji mnogo znanosti i sve su informacije lako dostupne na mreži. Ovo je samo pregled vašeg upita. Jedite malo manje kako vaše tijelo ne bi ostalo u šoku i redovito vježbajte kako biste održali formu.

Ostati u formi!

Posljednje ažuriranje 09/01/2021

Komentiraj