Je li u redu često mijenjati radno vrijeme svog ‘prozora za jelo’ dok radite isprekidani post?

Vi * Ja sigurno nisam liječnik ili stručnjak za mršavljenje; (Međutim, diplomirao sam na Američkom institutu za karijeru s diplomom Osobnog kondicijskog trenera i specijalista za prehranu na dekanovoj listi, ali nisam imao licencu za osobni trening), ali dijetam i vježbam od 9. godine i mogu dijeliti nekoliko savjeta i znanja ako ništa.

"Podešavanje prozora za jelo" pomoći će vam resetirati razinu leptina tako da vaše tijelo ne uđe na visoravan (zaustavi se) s gubitkom težine. Obje proširuju ili smanjuju puta „prozora za jelo“.

Ako jedete preblizu vremenu za spavanje ili prerano nakon buđenja, znači da ste duže bez ketoze.

Uglavnom je najbolje postiti između prvog obroka između 13:00 i 16:00. To ima više veze s prilagođavanjem razine šećera u krvi miješanjem oko ugljikohidrata i proteina.

Zapamtite, bjelančevine imaju upola manji utjecaj na šećer u krvi nego što to čine ugljikohidrati i zato je važno paziti i na unos proteina. Zbog toga vas post masnoće izvlači s visoravni jer masnoća nema puno utjecaja, ako uopće ima, na šećer u krvi.

Dijetam i vježbam od 9. godine (sada imam 34 godine i osjećao sam se kao odrasla osoba, ali sada već dijete!) Radi smanjenja masnoće i toniziranja mišića, vjerujte mi, masnih postova, bicikliranja ugljikohidrata (obrok za varanje svakih 7 –10 dana) definitivno mogu pomoći u probijanju bilo koje visoravni mršavljenja.

Bulletproof Diet, tehnološkog investitora iz Silicijske doline, Davea Aspreya, koristi svaki post koji već postoji do danas. To je nadnapunjena varijacija keto-a i OMAD-a. Razbija nauku koja stoji iza posta i gubitka kilograma

Razina hormona također značajno utječe na gubitak kilograma!

Ove dvije poveznice VRLO su korisne; Ni sam više nisam imao pitanja nakon što sam ih pročitao.

Cjelovit putokaz otporne na metke - neprobojan

Brzo masnoće da bi slomilo visoravan Keto? - Rezultati mog maslaca i govedine

Posljednje ažuriranje 09/12/2020

Komentiraj