Je li trčanje 3 dana u tjednu dovoljno za mršavljenje?

Svaka tjelesna aktivnost je bolja od nikakve.
Važno je imati na umu prehranu. Sve dok sagorijevate više kalorija nego što dobivate hranom, gubit ćete kilograme.
Vježba, bilo koja vježba, tjera vas da sagorijevate kalorije. Što više sagorijevate, to bolje.

Ali niti jedan režim vježbanja ne može nadmudriti lošu prehranu.

Razmislite o tome: trebali biste trčati 40 minuta da sagorite kalorije sadržane u malom pomfritu.
Bolje je da pomfrit zamijenite za zdraviju alternativu, umjesto da trčite da sagorite višak.
To je rečeno, nakon što pravilno prilagodite prehranu, svakako više vježbajte. Na ovaj ćete način zasigurno vidjeti rezultate.

Što se tiče vašeg pitanja, je li trčanje dovoljno 3 dana u tjednu? Naravno.
Zapravo, preporuča se režim 3 puta tjedno za svakoga tko želi biti zdraviji i u formi. Više od toga bilo bi za nekoga s konkurentnim interesima.

Važna je dosljednost.
Ako svoje treninge možete zadržati kao naviku, uklopljene u vaš svakodnevni život, oni će donijeti rezultate.

Dugoročna konzistentnost puno je bolja od kratkoročnog intenziteta.

Ovo je izuzetno važno.

Posljednje ažuriranje 20/01/2021

Komentiraj