Je li ovo serotoninski sindrom?

Nisam liječnik ili terapeut, ali imao sam sličnih problema i već sam nekoliko godina čitao o toj temi. Dakle, mogu vam reći što mislim, na osnovu svega toga. Ali ne mogu sa sigurnošću reći što se događa, niti što biste trebali učiniti, osim da dobijete mišljenja drugog ili dva liječnika.

To bi mogao biti serotoninski sindrom, ali obično je prisutna visoka tjelesna temperatura. Iz vašeg napisa čini se da ga je uzrokovao Prozac, pa mislim da ne možete isključiti serotoninski sindrom. Ali postoji još jedna mogućnost.

Mislim da nitko nije spomenuo akatiziju, koja je češća nego što biste pomislili, a obično se pogrešno dijagnosticira kao anksioznost, manija, "uznemirena depresija" ili "psihotična depresija". A može doći s dubokim osjećajima beznađa, koji se zamjenjuju za depresiju. Postoje članci o akatisiji na internetu. Ne smatram da je unos na wikipediji 100% savršen, ali dobro je mjesto za početak. Ako je riječ o akatiziji, sertralin je vjerojatno loša ideja. Nisam siguran u vezi s mirtazipinom. Ako je riječ o akatiziji, uobičajeno je rješenje zaustaviti lijekove, ali to ne uspije uvijek odmah.

[Napomena: Abilify je glavni uzrok akatizije. Oko 25% pacijenata u kliničkim ispitivanjima lijeka Abilify kao pomoćnog lijeka za depresiju, uzimanog uz antidepresiv, dobilo je akatiziju. Liječnici bi mogli pomisliti da je Abilify smirujući lijek, jer je navodno antipsihotički lijek, ali prilično često ima suprotan učinak.]

Problem je u tome što je vaša reakcija na Prozac neuobičajena, pa vaš liječnik ne prihvaća da je to reakcija. Ako je moguće, pokušajte se sjetiti da se od toga možete oporaviti. Odgovor bi mogao biti više droga, ali možda je u manje droga ili ih uopće nema. Također, kad ste depresivni, ljudi misle da ste iracionalni, pa ne vjeruju onome što kažete. Kad govorite o tome kroz što prolazite, nastojte biti što mirniji i logičniji. Što ste više osjećajni, manje će ljudi vjerovati da je istina ono što govorite.

Ako odete svom liječniku i pitate o akatiziji, on ili ona možda će vam se smijati što bacate velike riječi, pogotovo ako nikad nisu čuli za to. To može biti vrlo frustrirajuće. Razlog zbog kojeg liječnici nikad nisu čuli za to je taj što lijek tvrtke rijetko koriste tu riječ. Kažu "uznemirenost" ili "nemir". Ponekad najbolju riječ pacijent može smisliti s tjeskobom. Ali tjeskoba je kako se osjećam prije testa ili razgovora za posao. To je osjećaj u crijevima. Prema mom iskustvu, Akatizija je mozak.

Ono kroz što prolaziš možda neće imati ime. Općenito bi se to moglo nazvati lošom reakcijom. Međutim, čini se da ga nazivamo depresijom. To je moje osobno mišljenje, a ne medicinska dijagnoza.

Moje iskustvo:

Reći ću vam o svom iskustvu s peckanjem, ali ne želim odvratiti pozornost od ozbiljnijeg problema vašeg liječnika i lijekova. To bi trebalo riješiti bolji liječnik, ako smijete mijenjati liječnika. Ili konzultacije s liječnikom koji zna puno više i koji bi mogao savjetovati svog liječnika. Dakle, molim vas, uzmite u obzir ovo drugo u odnosu na moj stvarni odgovor, koji je gore.

Gotovo sam dvije godine imao peckanje u mozgu nakon loše avanture s psihijatrijskim lijekovima koja je započela kad sam imala rak. Posljednji lijekovi koje sam na kraju uzeo bili su Ritalin i Daytrana. Daytrana je Ritalin u flasteru za kožu.

Kad sam dobio antidepresiv Effexor, nisam bio ni depresivan ni tjeskoban. Jednostavno sam bila sigurna da je moj liječnik pogrešno odlučio o mom liječenju. Bila sam u pravu, kako se ispostavilo. Njegovo je liječenje bilo potpuno neuspješno, ali srećom još je bilo vremena da mi spasim život drastičnom operacijom koja bi većina ljudi radije umrla nego što bi se podvrgla. Iz tog razloga više ne vjerujem u sve što liječnici kažu. Mogu pogriješiti baš kao što i automehaničar može pogriješiti. Operativni je zahvat iskorijenio rak, ali problemi s lijekovima koji su bili propisani, pa bih prestao govoriti da je odluka mog liječnika bila pogrešna, dugo su me mučili. Problemi su nastali kad sam napustio Effexor; sestre su mi ga zaboravile dati nakon prve od dvije velike operacije. Postao sam maničan prve noći kući nakon 10 dana u bolnici, vjerojatno potaknuto jednim Vicodinom povrh povlačenja Effexora i deset dana drugim opioidima, Dilaudidom. Kasnije sam imao užasnu reakciju akatizije kad sam se vratio, što su svi pogrešno razumjeli. Pokušavali su različiti lijekovi i dijagnoze i svi su pogriješili. Nije bilo ništa loše sa mnom što prvo nije bilo uzrokovano povlačenjem Effexora. Poludjeti na Daytrani pratili su simptomi psihoze u povlačenju, koja se nastanila u paklenom razdoblju obilježenom sumornim očajem nakon buđenja i osjećajem smrzavanja / žarenja u glavi ili na mojoj glavi. Nitko nije znao na što sam mislio kad sam to opisao. To nije bila samo senzacija, to je bila emocija. Opisao sam ga kao "ledeni / vrući", jer mi se osjećalo kao da se istovremeno smrzavam i vruće pečem. I ne znam je li to bilo moje vlasište ili nešto dublje. Kažu da ne možemo osjetiti senzaciju u mozgu, ali kažu puno stvari koje nisu u redu. U povlačenju Effexora osjetio sam "whoosh" osjećaje koji nisu neugodni.

Three years later…

Mislim da sam imao sreće s peckanjem. Slučajno sam isprobao kokosovo ulje zbog drugog problema (pamćenja i spoznaje), ali primijetio sam desetak dana kasnije da je gorenje prestalo. Mislim, primijetio sam deset dana kasnije da sam se nekoliko dana budio bez toga, a da nisam shvatio da ga više nema. (Da, potpuna amnezija za 1,5 godine svakodnevnog pakla.) Pročitao sam članak o "Bulletproof® kavi", koja je kava visokog stupnja s velikom količinom triglicerida srednjeg lanca, što je kokosovo ulje , više ili manje. Trebalo je čitati zaborav, i biti nesposoban razmišljati tako jasno. ovaj je članak bio odbojan, ali pročitala sam više, a primijetila sam i određenu sličnost s prehranom propisanom za epilepsiju koja ima medicinsku potporu. Rano u povlačenju Daytrane bila sam pogrešno dijagnosticirana s epilepsijom, pa sam pomislila "što, dovraga?". Ne sjećam se ni je li mi to pomoglo u pamćenju ili razmišljanju. Upravo sam primijetila da sam se probudila osjećajući se normalno nakon gotovo dvije godine buđenja, osjećajući se kao da živim u paklu zbog te užasne senzacije. Ujutro sam u kavu stavio dvije velike žlice, bez šećera. Vaš bi se slučaj mogao razlikovati, ali možda bi bilo sigurno isprobati kokosovo ulje u slučaju da ima neka svojstva koja općenito pomažu kod post-psihijatrijskih problema s drogama. Svakako pitajte liječnika prije nego što pokušate bilo što novo. Liječnik će vam reći da neće uspjeti, ali želite znati je li sigurno. (Zapravo, možda neće biti previše dobro za probavne simptome, pa bi bilo uputno započeti s manjom količinom.) Upravo sam primijetila da sam se probudila osjećajući se normalno nakon gotovo dvije godine buđenja, osjećajući se kao da živim u paklu zbog te užasne senzacije. Ujutro sam u kavu stavio dvije velike žlice, bez šećera. Vaš bi se slučaj mogao razlikovati, ali možda bi bilo sigurno isprobati kokosovo ulje u slučaju da ima neka svojstva koja općenito pomažu kod post-psihijatrijskih problema s drogama. Svakako pitajte liječnika prije nego što pokušate bilo što novo. Liječnik će vam reći da neće uspjeti, ali želite znati je li sigurno. (Zapravo, možda neće biti previše dobro za probavne simptome, pa bi bilo uputno započeti s manjom količinom.) Upravo sam primijetila da sam se probudila osjećajući se normalno nakon gotovo dvije godine buđenja, osjećajući se kao da živim u paklu zbog te užasne senzacije. Ujutro sam u kavu stavio dvije velike žlice, bez šećera. Vaš bi se slučaj mogao razlikovati, ali možda bi bilo sigurno isprobati kokosovo ulje u slučaju da ima neka svojstva koja općenito pomažu kod post-psihijatrijskih problema s drogama. Svakako pitajte liječnika prije nego što pokušate bilo što novo. Liječnik će vam reći da neće uspjeti, ali želite znati je li sigurno. (Zapravo, možda neće biti previše dobro za probavne simptome, pa bi bilo uputno započeti s manjom količinom.) Svakako pitajte liječnika prije nego što pokušate bilo što novo. Liječnik će vam reći da neće uspjeti, ali želite znati je li sigurno. (Zapravo, možda neće biti previše dobro za probavne simptome, pa bi bilo uputno započeti s manjom količinom.) Svakako pitajte liječnika prije nego što pokušate bilo što novo. Liječnik će vam reći da neće uspjeti, ali želite znati je li sigurno. (Zapravo, možda neće biti previše dobro za probavne simptome, pa bi bilo uputno započeti s manjom količinom.)

Zaustavio je osjećaj žarenja u mozgu, dopustio mi da ponovno zaspim i zaustavio očaj.

Posljednje ažuriranje 13/01/2021

Komentiraj