Je li normalno da se osjećate bolesno nakon prelaska na zdravu prehranu?

Čestitamo na skidanju šećera i prerađene hrane! To je sjajna stvar. Samo silazak s te dvije stvari uglavnom neće uzrokovati glavobolju i probavne probleme.

Kad god netko potpuno promijeni prehranu, postoji šansa da će naići na neke negativne probleme.

No, najveći je problem često u tome što je ono što osoba misli da je „zdravo“ ili neuravnoteženo ili uključuje nešto na što je osjetljiva.

Primjerice, mnogi ljudi misle da je sojino mlijeko zdravije od kravljeg, ali ispada da sojino mlijeko može biti gadno u probavi.

Ako jedete previše orašastih plodova, ljude može boljeti želudac.

Jedenje prehrane odjednom bogate voćem i povrćem, ali malo ugljikohidrata ili bez pijenja dovoljno vode, može dovesti do zaustavljanja probave ili prebrzog pokretanja. Oboje je neugodno i oboje može dovesti do ozbiljnih problema.

Konzumacija previše proteina i nedovoljno vode također može stvoriti probleme.

Ne spominjete to, ali ako ste također prestali piti gazirana pića s kofeinom, kavu ili čaj, to čovjeku definitivno može zadati glavobolju. Srećom, takva vrsta glavobolje obično nestaje nakon nekoliko dana.

Samo izrezivanje smeća i prelazak na hranu koja se smatra „zdravom“ ne znači da nužno postižete pravi balans vode, vlakana, bjelančevina, ugljikohidrata i hranjivih sastojaka. Također, ako ste dodali hrpu hrane ili pića koje prije niste konzumirali, možda ste naletjeli na nešto na što ste ispali osjetljivi.

Moje opće pravilo za medicinska pitanja u mom životu je da, ako se pogorša dovoljno da se miješa u moj život, odem liječniku. Ako to ne ometa, ali traje duže od tri dana i čini se da se pogoršava, umjesto da je bolje, idem liječniku.

Ako je glavobolja dovoljno bolna da ometa vaš život, posjetite liječnika. Samo zato što ste slučajno promijenili način prehrane, ne znači da glavobolja definitivno potiče iz toga.

A ako imate zatvor zatvor ili labava ili plinovita crijeva tri dana, a to je drugačije nego što ste navikli, posjetite liječnika.

Prije nego što odete liječniku, pokušajte dan-dva voditi cjelovit dnevnik hrane. Ako tamo postoji problem, pomoći će liječniku da vidi što jedete i pijete. Ako ne možete biti točni, barem navedite stvari. A ako je vaša probava pravi problem, zabilježite i ta pitanja u dnevniku.

Liječnici imaju puno veće šanse da nam kažu što nije u redu ako im možemo dati jasnu povijest koja vodi do problema.

Posljednje ažuriranje 04/01/2021

Komentiraj