Je li najbolje vježbati ujutro ili popodne za mršavljenje?

Ako želite izgubiti tjelesnu masnoću, opći je konsenzus da kardio radite ujutro natašte.

U ranim jutarnjim satima imate hormonalni profil koji bi vas predisponirao na bolji metabolizam masti.

Ljudi prirodno imaju povišenu razinu kortizola i hormona rasta ujutro - oboje su uključeni u metabolizam - pa ćete „više energije crpiti iz zaliha masti.

Kardio trening sagorijeva više kalorija od treninga s utezima. Međutim, vaš metabolizam može ostati povišen duže nakon utega nego kardio, a dizanje utega je bolje za izgradnju mišića. Dakle, idealan program vježbanja za poboljšanje tjelesne građe i zdravlja uključuje kardio i utege.

Ipak je popodne ili rano navečer znanstveno najbolje vrijeme za trening s utezima jer koncept cirkadijalnih ritmova objašnjava zašto.

Cirkadijski ritmovi su poput unutarnjeg tjelesnog sata, koji kontrolira obrasce spavanja, krvni tlak i čak raspoloženje. Zbog toga su poslijepodnevni trening s utezima produktivniji i korisniji nego ranije tijekom dana. "Razlog tome je što je snaga vašeg mišića na vrhuncu, najveća i manje je vjerojatno da ćete se ozlijediti.

Cirkadijanski ritmovi također kontroliraju tjelesnu temperaturu, a snaga mišića doseže vrhunac popodne i korelira s tjelesnom temperaturom.

Stoga je presuda dobro uravnoteženom treningu s utezima i kardio programu neophodna ako vam je cilj postići mršavljenje.

Posljednje ažuriranje 12/01/2021

Komentiraj