Je li najbolje popiti kavu prije ili nakon ranojutarnjeg trčanja?

U teoriji, oboje .... ako vaš GI sustav to može podnijeti.

Prije pokretanja: Postoji mnoštvo istraživanja koja podržavaju kofeiniranje prije pokretanja, navodeći sve, od mobilizacije masnih kiselina i pružanja energije do smanjenja vašeg RPE (stope percipiranog napora) do značajnog povećanja izdržljivosti. Osobno volim kavu prije trčanja ili treninga. Međutim, neki ljudi doživljavaju GI distres kad konzumiraju kavu, a zatim vježbaju, što može biti vrlo nezgodno.

Za dulja jutarnja trčanja (> 5k ili 30+ min) ili vježbanja, mnogi ljudi imaju bolji učinak kad pojedu vrlo mali, lako probavljiv međuobrok - poput zalogaja ili dva banane - kako bi nadoknadili glikogen izgubljen tijekom spavanja, tako da energiju dobivate više od puke kave. Drugi, uključujući i mene, preferiraju samo kavu ili vodu prije jutarnjih trčanja.

Savjet koji dajem svojim klijentima je da isprobaju sve mogućnosti prije vježbanja i obrate pažnju na to kako njihova tijela reagiraju i koja opcija pruža najbolje performanse.

Poslije trčanja: Kofein uzet s ugljikohidratima nakon trčanja također pomaže tijelu da učinkovitije obnavlja zalihe glikogena, što šalicu hladnog espressa u vašem proteinskom shakeu čini dobrim pozivom. (Imajte na umu da miješanje proteinskog praha u vrući napitak uzrokuje da se uvije ili skupi. Nije apetit.)

Evo nekoliko izvora. Ima dosta drugih. Mislim da se pitanje kave obrađuje najmanje dva ili tri puta godišnje u Runner's World-u, koji prilično često uzima u obzir dvomjesečne publikacije.
http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-242-301--13105-0,00.html
http://www.runnersworld.co.uk/triathlete/triathlon-nutrition/seven-reasons-to-drink-coffee/4955.html

Posljednje ažuriranje 23/01/2021

Komentiraj