Je li mršavljenje doista 70% prehrane i 30% vježbanja? Vrijedi li ovo pravilo za sve?

Doista. Bilo da se radi o debljanju ili gubitku kilograma, prehrana igra ključnu ulogu koja iznosi 70%, a vježbanje samo 30%. To je zato što dok radimo ili za mršavljenje u smislu masnoće ili za dobivanje mišićne mase, pomičemo svoje granice u teretani, vraški se znojimo i tijelo se bolno osjeća nakon treninga.

Dok vježbamo tijekom početnih 30-40 minuta, naše tijelo počinje sagorijevati kalorije i koristi adenozin trifosfat (ATP) kako bi dobilo energiju koja se pohranjuje u ATP obliku. Nakon 40 minuta vježbanja, mišićna skupina koju udaramo zagrije se toliko da počne sagorijevati masnoće kako bi stekla malo energije i taj višak uskladištene masti izlazi iz tijela u obliku znoja.

Što se više znojite, brže ćete izgubiti masno tkivo i na kraju izgubiti kilograme, ali sve ovisi o vašoj prehrani. Primjer - Ako se znojite i želite izgubiti kilograme, trebali biste provjeriti i prehranu koja igra glavnu ulogu. Ako vaša dnevna potreba za tijelom iznosi 2000 kalorija i želite uništiti malo viška masnoće, trebali biste smanjiti malo unosa kalorija iz svoje prehrane tako da vaša prehrana ne može ispuniti vašu prehranu, a time će početi sagorijevati uskladištenu masnoću u vašem tijelu čak i kad sjedite, šetate ili radite nešto drugo, a zatim vježbate. Dakle, ovo će smanjiti masnoće u cjelini i dovest će do velikog gubitka kilograma.

Morate imati na umu da je ovo dug proces i da je strpljenje ključ. Ako u prva dva tjedna ne vidite rezultate, nemojte gubiti nadu, kladim se da ćete ih sigurno vidjeti ako nastavite putovanje. Za bolje rezultate pripremite prehranu uz pomoć trenera i pokušajte smanjiti brzu hranu ili one prehrambene proizvode koji sadrže višak masnoće. Ako ovo ne uspije, prijeđite na KETO dijetu, ali to se ne preporučuje.

Preobrazi se - Goodluck

PS- Dijeta 70% i vježbanje 30%

Posljednje ažuriranje 03/01/2021

Komentiraj