Je li moguće održavati težinu dok gradite mišiće?

Ovo o čemu govorite naziva se rekompozicija tijela. Drugim riječima, istovremeno gubljenje masnog tkiva i izgradnja mišića. Apsolutno možete. Teško je, ali moguće je.

Prvo, razgovarajmo o "težini"

Težina je kombinacija gomile stvari:

  • Mast
  • Mišić
  • Voda
  • Neprobavljena hrana
  • Probavljena hrana
  • Kost

Ali, ovdje se radi o masnoći i mišićima, pa ostanimo pri tome. Da biste izgradili mišiće i zadržali jednaku težinu, morali biste smanjiti masnoće istom brzinom kojom gradite mišiće.

Na primjer, imate 150 kilograma. Na tijelu imate 50 kilograma masti i 20 kilograma mišića. Za svaki kilogram mišića koji dobijete morali biste izgubiti jedan kilogram masti.

Smisla?

Gubitak kilograma i izgradnja mišića nije moguće, zar ne?

To kažu neki, ali to jednostavno nije istina,

Na primjer:

  • Jedna skupina elitnih gimnastičara izgubila je masnoću i izgradila mišiće dok je jela keto dijetu
  • Elitni sportaši u mnogim sportovima stvoreni su da gube masnoće i dobivaju mišiće.
  • Elitni nogometaši izgubili su masnoću i izgradili mišiće tijekom programa treninga otpora
  • Ista stvar dogodila se s elitnim ragbijašima
  • Ista se stvar dogodila i sa ženama koje su trebale ići na natjecanje u tjelesnoj građi.

Ok, kako se to radi?

Na to je teško odgovoriti. Budući da je ljudski metabolizam izuzetno složen.

Ali, općenito mogu reći da vam treba dobar program i dobra prehrana.

Čini se da bi jedenje kalorija za održavanje (količina kalorija potrebnih za održavanje vaše tjelesne težine) uz korištenje dosljednog programa treninga imalo željeni učinak.

Ali, previše je čimbenika da bih ih mogao sa sigurnošću reći.

Posljednje ažuriranje 01/12/2020

Komentiraj