Je li moguće izgubiti masno tkivo samo dijetom?

Da, to je moguće, ali želite mršaviti na zdrav način, pa morate razumjeti nekoliko pojmova .. Tako da možete planirati mršavljenje na zdrav način. Da biste izgubili kilograme, morate stvoriti kalorijski deficit, tj. Unositi manje kalorija i sagorijevati više. Naše tijelo sagorijeva kalorije čak i kad se odmaramo radi obavljanja osnovnih funkcija svog života, tj. Disanja, cirkulacije krvi, stvaranja stanica itd. A to je poznato kao BMR. I ne samo u mirovanju, već i kada se bavimo fizičkim aktivnostima, laganim pokretima tijela poput hodanja i penjanja stepenicama i obavljanja svakodnevnog posla, čak i tada naše kalorije izgaraju i to je poznato kao faktor vaše aktivnosti. Dakle, za izračunavanje ukupnog sagorijevanja kalorija pomnožite BMR s faktorom aktivnosti. BMR možete izračunati bilo kojim BMR kalkulatorom. Sada faktor aktivnosti: -

Sjedilački način života - minimalno ili bez vježbanja, BMR x 1.2

Lagano aktivne - lagane vježbe 1–3 dana u tjednu, BMR x 1.35

Umjereno aktivne - umjerene vježbe 3-5 dana tjedno, BMR x 1.5

Vrlo aktivni - Naporne vježbe 6-7 dana u tjednu, BMR x 1.7

Na primjer, ako je moj BMR = 1800, a faktor aktivnosti 1.5

Tada su ukupne izgorjele kalorije = 1800 x 1.5 = 2700

Sada kako stvoriti deficit kalorija: - Ako je 3500 kalorija = 1 kilogram

Dakle, da bih smršavio 1 kilogram u tjednu, moram stvoriti 500 kalorijskih deficita dnevno. AKO dnevno unosim 2200 kalorija, svjedočim 500 kalorijskih deficita dnevno.

Sada se za mršavljenje na zdrav način preporučuje da žene ne smiju unositi manje od 1200 kalorija dnevno, a muškarci ne manje od 1500 kalorija dnevno, a kako bi osigurale odgovarajući unos hranjivih sastojaka, te kalorije trebaju dolaziti iz zdravih izvora. Znamo da su ugljikohidrati: bjelančevine: masti = 50:35:15 pa ćemo u skladu s tim planirati tablicu prehrane.

I jedna važna stvar je da želimo izgubiti suvišnu masnoću, a ne mišićnu masu, pa je pravilan unos proteina nužan.

Evo nekoliko savjeta koje možete dodati tijekom pripreme prehrambene tablice: -

Jedite male obroke, a ne jedite previše odjednom.

Pijte najmanje 2-3 litre vode dnevno.

Izbjegavajte bezvrijednu hranu, prerađenu hranu, visoko slatku i masnu hranu.

Jedite svježe sezonsko voće, svježe zeleno povrće, salate, klice.

Uvijek jedite svježe, a kad je hrana kuhana, pokušajte je jesti u roku od 3 sata ili najviše 6 sati, a ne duže od toga, jer se to ne smatra svježom.

Započnite svoje jutro vodom od limuna / jabučnim octom / sokom aloe vere prema vašem ukusu i prikladnosti

Izbjegavajte jesti nakon 8 sati. Jedite večeru prije toga, ali ako osjećate glad nakon 8 sati, možete popiti mlijeko od kurkume.

Posljednje ažuriranje 08/01/2021

Komentiraj