Je li ketogena prehrana dobra za vaše tijelo?

Keto dijeta može biti dobra, ovisno o tome koji su vaši ciljevi.

Evo 3 stvari koje morate imati na umu kad započnete s keto:

  • Mnoga hrana koju volite neće biti dopuštena na keto dijeti.

Kad započnete s keto-om, trebate imati mnogo prednosti.

to Benefitsuključuju:

  • Brzo mršavljenje
  • Potisnuti apetit (nakon razdoblja prilagodbe)
  • Smanjenje visceralne masti (masti oko organa)
  • Povećana razina HDL kolesterola (dobrog kolesterola)

Unatoč ovim prekrasnim blagodatima, keto je teško održavati dugoročno. Hrana koju uživate jesti nije dopuštena i možda ćete se osjećati ograničeno.

Ako slučajno pretjerate s ugljikohidratima, to će vas izbaciti iz ketoze. Možda postoji poriv da odustanete i popijete.

Hrana koju se na keto mora izbjegavati su:

  • Škrobno voće i povrće
  • Složena zrna
  • Većina šećera
  • Jako prerađena hrana (to bi u svakom slučaju trebalo izbjegavati)
  • Mahunarke
  • Većina pivskog vina umjereno

Kao što vidite, opcije s hranom su ograničene, posebno ako ste navikli jesti prehranu s većom razinom ugljikohidrata.

  • Postignut je brz gubitak kilograma, ali lako ga je vratiti.

Jedan od najvećih razloga zašto većina ljudi uzima keto je obećanje brzog mršavljenja.

Vidio sam kako ljudi padaju velike količine kilograma u kratkom vremenskom razdoblju. Čim su zaustavili keto, težina se vratila plus nekoliko.

Ako se borite s pretilošću, keto će vam pomoći da brzo izgubite kilograme.

Problem je što keto može potaknuti velike fluktuacije kilograma ako se ne pridržavate prehrane.

Morate imati pravilno razmišljanje da biste se dugoročno pridržavali prehrane. Jedino će keto biti dobar za vas.

Možete također udebljati se čak i ako se držite keto-a.

Ako niste previše aktivni i unosite više kalorija nego što je potrebno, i dalje ćete biti skloni debljanju bez obzira na to što jedete malo ugljikohidrata.

Također je moguće prakticirati “smeću” keto dijetu. U osnovi to znači da jedete hranu loše kvalitete (poput prerađenog mesa). Ova hrana je prepuna hormona.

Najbolje je držati se organskog voća, povrća i izvora mesa hranjenog travom. Kvalitetne masti i ulja neophodne su za održavanje zdrave keto prehrane.

Napomena: Keto zapravo ne podržava dane "varanja". Ovo može biti dobro ili loše, ovisno o vašim ciljevima.

  • Keto je izvrstan za potpunu reviziju vašeg načina života.

Ako tražite radikalnu promjenu načina života, keto je možda samo dijeta za vas.

Imajte na umu da ako keto dijetu povežete s drugim zdravim načinima života poput:

  • Meditacija
  • Dnevnik
  • Šetnje u prirodi
  • Poboljšanje odnosa
  • Robusna rutina vježbanja
  • Dobar san

Imat ćete veće šanse da iskoristite brojne blagodati koje keto nudi s manje nedostataka.

Ako vam se keto čini prestrog, možete isprobati brojne druge mogućnosti.

Ciklus ugljikohidrata i isprekidano post oponašaju neke dobre dijelove keto-a.

Sve u svemu, keto dijeta je dobra samo ako je vaš pristup dobar.

Saznajte više o tome što treba, a što ne treba uzimati u keto

Preuzimanje Ultimate Keto Checklist. Izbjegavajte zamke i započnite keto s uspjehom koji tražite.

Posljednje ažuriranje 13/12/2020

Komentiraj