Je li izvođenje 500 do 1000 ponavljanja preskakanja užeta dovoljno za mršavljenje kada je to jedini kardio trening?

Dakle, za neku perspektivu, izvođenje 500 skokova trebalo bi trajati oko 7 minuta, a sagorjelo bi oko 95 kalorija ako imate 180 kilograma (napravite tih 106 kalorija ako imate 200 kilograma). Za veću perspektivu to je malo manje od kalorija u pola šalice bijele riže.

M Miller imao prilično sjajan odgovor. The MET (zadatak metaboličke ekvivalencije) skoka užeta brzim tempom je 10, što znači da jest SUPER za sagorijevanje kalorija. Možete koristiti moj MET kalkulator da biste izračunali približne potrošene kalorije unošenjem težine, odabirom "konopa za skakanje" i trajanja u minutama. Kao što je Mia rekla, ovo uzima u obzir oko 70 skokova u minuti. Moje sagorijevane kalorije na temelju otkucaja srca, MET-a i trajanja otprilike su 5% veće od onoga što MET kalkulator vraća, ali to je također približna vrijednost. Uže za skakanje je zbog visokog MET-a vrlo učinkovita metoda trošenja kalorija.

Samo zapamtite da mršavimo zbog kalorijskog deficita - trošimo više kalorija nego što trošimo. Vaš bi deficit trebao nastati smanjenjem unosa kalorija i sve veća aktivnost. Pravilo je da 60% smanjenja treba dolaziti iz prehrane, a 40% zbog dodane aktivnosti. Dakle, ako ćete svaki dan trpjeti deficit od 500 kalorija (obično dobro polazište), morat ćete izbaciti 300 kalorija iz svog potrebe za održavanjem kalorija (ovo možete shvatiti koristeći moj kalkulator ukupne kondicije—Ovo će biti tvoje UREDAN—Ali za dobru procjenu morate znati koliki je postotak tjelesne masti; ako nemate pristup monitoru tjelesne građe, zamolite svog liječnika, trenera ili prijatelja da vam pomoću čeljusti utvrdi postotak tjelesne masnoće). Tada biste dodali 200 dodatnih kalorija u vrijednosti vježbanja - poput 15–20 minuta skakanja užeta.

Posljednje ažuriranje 20/01/2021

Komentiraj