Je li hodanje nekoliko kilometara dnevno dovoljno za mršavljenje?

Ok, dopustite mi da vam dam kratak pregled:

Da, smršat ćete, ako je ono što jedete manje od onoga što sagorijevate (u smislu kalorija).

Ne, nećete smršavjeti, ako je ono što jedete više od onoga što sagorijevate (u smislu kalorija).

Gubitak kilograma jednostavno je matematičko rješenje i lako ga je razumjeti:

Ako kalorije U (jedući) > kalorija VAN (vježbanjem), tada ste nakupili kalorije i debljat ćete se.

Ir kalorija IN (jedenjem) < kalorija OUT (vježbanjem), tada ste potrošili kalorije i izgubit ćete na težini.

Teško je to izvršiti, jer svi mi žudimo za piletinom s dvostruko punjenom korom i čokoladnim kolačićima. Uz to, zdravu hranu uglavnom povezujemo s lošim okusom. Kelj i špinat? Ewwww. Stoga je gubitak kilograma također emocionalni i psihološki izazov.

U svakom slučaju, pješačenje nekoliko kilometara dnevno može vam biti motivacijsko gorivo za gubljenje tih kilograma hranjenjem uravnoteženije prehrane (ili unosom manje piggy hrane). Vježbanjem se osjećate sjajno. Pa umjesto da postavite cilj gubitka xxx kilograma, zašto jednostavno ne biste započeli rutinu svakodnevnog pješačenja tih nekoliko kilometara? Na ovaj način gradite zdravu naviku koju možete ponijeti sa sobom bilo gdje i ne morate se tući da li biste trebali žderati tu salatu od maca & sira ili repe.

Posljednje ažuriranje 28/12/2020

Komentiraj