Je li Coca Zera bolja od dijetalne Coca-Cole?

Prema prehrambenim činjenicama navedenim na web mjestu Coca-Cole, dijetalna koka-kola i nula šećera od koke imaju vrlo slične sastojke. Obje opcije uključuju natrij, fenilalanin (aminokiselina), gaziranu vodu, karamelovo obojenje, fosfornu kiselinu (kiselinu koja soda daje opor okus i sprječava plijesan i bakterije), aspartam (nesteroidno sladilo), kalij benzoat (konzervans za hranu ), prirodni okus i kofein.

Dvije busene sadrže i materijal dobiven iz genetski modificiranih (GE) usjeva, koji se obično nazivaju genetski modificirani organizmi (GMO)

Iako je sadržaj Coca Zero Šećera sličan onome u dijetalnoj Coca-Coli, prema Chongu postoje neke manje promjene. "Iz niza sastojaka proizlazi da Coca Zero Sugar sadrži više fosforne kiseline od dijetalne koke", rekla je. Sastojak s najvećom koncentracijom u receptu obično je naveden prvi, a ostatak se smanjuje redoslijedom.

Coca Zero Sugar sadrži nešto manje natrija (25 mg u 12 unci. U usporedbi s 40 miligrama po dijetalnoj koki). Svaka od njih prije može sadržavati nešto manje kofeina od 34 mg, u usporedbi s 46 mg u prehrani s kokainom.

Glavna razlika na popisu sastojaka je to što dijetalna koksa sadrži limunsku kiselinu, dok koksa ne sadrži nula šećera, kalijev citrat i dodatno umjetno zaslađivač, poznat kao isulf kalij. Limunska kiselina i kalijev citrat stabilizatori su kiselosti, pa su, opet, razlike u receptima male.

Naravno, svaki sastojak popularne sode nije jasno naveden iza svakog pića. Tajna Coca-Cole krije se iza njezine mješavine prirodnih okusa, koja je vlasništvo marke i, stoga, nije objavljena.

Kada je riječ o prehrani i potencijalnim zdravstvenim rizicima, čini se da nema velike razlike između aspartama (i u dijetnom koksu i u koksa s nula šećera) i acesulfama kalija (samo u kokasu bez šećera). Posebno dobro za vas.

"Općenito se prema standardima FDA, oboje smatraju sigurnima, međutim, sigurnosna pitanja i dalje ostaju," rekao je Chong. Neki zdravstveni i wellness stručnjaci, poput Centra za znanost u javnom interesu, preporučuju da uopće izbjegavate i aspartam i crveni kalij, ali provedene studije bile su vrlo male i neuvjerljive.

Možda ste primijetili upozorenje u vezi s fenilalaninom na obje boce odmah ispod popisa sastojaka. Klinika Mayo navodi da aminokiseline nisu zdravstvena briga većine ljudi, ali možda ozbiljna zdravstvena briga onih koji imaju genetski poremećaj fenilketonurija (ili PKU, prirodna proizvodnja fenilalanina u tijelu). Fenilalanin se nalazi u aspartamu, tako da možete upozoriti i na dijetalnu koku i na kokain bez šećera.

Posljednje ažuriranje 15/12/2020

Komentiraj