Je li cijelo jaje dobro za mršavljenje?

Ne. Cijela jaja imaju žumanjke, koji su bogati zasićenim mastima i kolesterolom, te se ne preporučuje ako pokušavate smršavjeti. Međutim, možete konzumirati bjelanjke koji su za to vrlo korisni.

Imajte na umu da je upravljanje tjelesnom težinom kombinacija prehrane i tjelovježbe s oko 80% doprinosa koji dolazi od prehrane, a ostaje od vježbanja.

Prvo, izračunajte svoj BMR (bazalna metabolička stopa), koji je u osnovi kalorija potrebna za zadovoljavanje vašeg normalnog metabolizma. Molimo posjetite Health Calculator na našoj web stranici kako biste sami izračunali BMR.

Što se tiče prehrane, ograničite unos u smislu kalorija da bude niži od BMR-a. Npr. Ako je vaš BMR recimo 2500 K kalorija, ograničite unos prehrane na oko 2000–2200 K kal.

Unutar toga, pripazite da smanjite zasićene masti i ugljikohidrate, posebno jednostavne ugljikohidrate poput šećera. Umjesto toga usredotočite se na više proteina i vlakana. Ovime bi tijelo bilo lišeno osnovnih izvora energije poput ugljikohidrata i masti te bi bilo prisiljeno iskoristiti uskladištene masti da bi se pretvorilo u energiju i zadovoljilo BMR.

Fizički napor od najmanje 45 minuta tijekom 5 dana u tjednu (to može uključivati ​​trčanje, trčanje, biciklizam itd. Ili trening snage) neophodan je za ubrzavanje metabolizma, a time i sagorijevanja masti. Nadalje, veći fizički napor dovodi do razvoja čiste mišićne mase, koju prikladno podržavaju proteini u vašoj prehrani.

Uzmite nekoliko prirodnih antioksidansa za daljnju pomoć u ovom procesu sagorijevanja masti.

Predložili bismo vam da isprobate Proliva Sport Recovery, koji sadrži 100% izolata proteina sirutke i koncentrate proteina sirutke, koji će vam pomoći u ispunjavanju potrebnih proteina, a pomoći će i u gubitku kilograma.

Posjetite nas za više informacija.

Posljednje ažuriranje 14/01/2021

Komentiraj