Je li biotin ili kolagen bolji za rast kose?

kolagen je najobilniji protein u vašem tijelu i pomaže u povećanju ligamenata, tetiva i vaše kože (1Pouzdani izvor).

Vaše tijelo proizvodi kolagen, ali isto tako možete ga dobiti iz poboljšanja i hranjivih sastojaka, na primjer iz koštane mase.

Može ponuditi niz medicinskih prednosti, na primjer, napredovanje čvrste, čvrste kose.

Evo 5 načina na kojima kolagen može poboljšati vašu kosu.

1. Daje aminokiseline koje se mogu koristiti za izgradnju kose

Kosa se u osnovi sastoji od proteina keratina.

Vaše tijelo koristi nekoliko aminokiselina za sastavljanje keratina - od kojih se neke mogu naći u kolagenu (2Pouzdani izvor, 3).

U trenutku kada proždirete kolagen i različite proteine, vaše ih tijelo razdvaja u aminokiseline koje se zatim koriste za stvaranje novih proteina i smjesa (4Pouzdani izvor).

Postoji 11 nepotrebnih aminokiselina koje vaše tijelo može stvoriti i 9 temeljnih koje morate dobiti iz svoje prehrambene rutine. Kolagen se u osnovi sastoji od 3 nepotrebne aminokiseline: prolina, glicina i hidroksiprolina (1, 5, 6, XNUMX).

Prolin je također temeljni dio keratina. Stoga bi proždiranje kolagena bogatog prolinom trebalo opskrbiti vaše tijelo kvadratima potrebnim za izradu kose (2Pouzdani izvor).

Unatoč tome, ljudska ispitivanja kod ljudi o utjecajima kolagena na kosu nedostatna su, što otežava saznavanje napreduje li ovaj protein u razvoju kose.

2. Potiče borbu protiv oštećenja folikula dlake

Kolagen može djelovati kao sredstvo za prevenciju raka i boriti se protiv štete koju donose slobodni radikali.

Slobodni radikali pojačavaju se u vašem tijelu zbog stresa, otrova u zraku, pušenja, loših prehrambenih odluka, alkoholnih pića i drugih prirodnih utjecaja. Previše slobodnih radikala može naštetiti vašim stanicama, proteinima i DNA (7Pouzdani izvor).

Istraživanja pokazuju da slobodni radikali također mogu naštetiti folikulima dlake. Budući da se zaštita vašeg tijela od slobodnih radikala smanjuje sazrijevanjem, ustaljenija odrasla osoba posebno je bespomoćna u štetnosti kose (8Pouzdani izvor).

Za borbu protiv slobodnih radikala i unaprijed čvrstu kosu, vaše tijelo treba sredstva za prevenciju raka.

Nekoliko ispitivanja epruveta ukazalo je da kolagen - posebno iz riblje ljuske - može imati nevjerojatna kretanja sredstava za prevenciju raka (9, 10, 11).

Jedno ispitivanje pokazalo je da morski kolagen ima mogućnost borbe protiv četiri prepoznatljiva slobodna radikala, dok je drugo istraživanje pokazalo da bi protein mogao biti uspješnije sredstvo za prevenciju raka od značajnog spoja koji se nalazi u čaju (10, Trusted Source, 11).

Kad se sve uzme u obzir, sjetite se da je istraživanje upravo provedeno u odvojenim ćelijama u laboratorijima. Na taj je način sposobnost kolagena za pojačavanje stanica u vašem tijelu maglovita.

Koju količinu biotina biste mogli uzeti za ćelavost kod muškaraca?

Biotin je dostupan u brojnim hranjivim sastojcima, uključujući jaja, ribu, meso, sjemenke, orašaste plodove, batat, brokulu i cvjetaču.

Kao dodatak ishrani, dermatolozi klinike Cleveland favoriziraju mješavinu hranjivih tvari uber B koja uključuje:

3 miligrama biotina.

30 miligrama cinka.

200 miligrama hranjive tvari C.

<1 miligram folne korozije.

"Sporadično, super mješavina B-hranjivih sastojaka rijetkim pacijentima daje manje želučane poteškoće, ali ako ih promijeni samo na biotin, to ublažava", napominje dr. Bergfeld.

Nadalje, u slučaju da ne možete otkriti uber B-hranjivu smjesu, možete samostalno kupiti biotin, cink i hranjive sastojke C, kaže ona.

Posljednje ažuriranje 14/12/2020

Komentiraj