Imaju li homoseksualci općenito jače seksualne nagone od muškaraca koji imaju ravnopravnost?

Kao ja homoseksualac, reći ću da nagoni ovise o situaciji.

Na primjer: Volim neurednog muškarca. Kad vidim vrućeg čupavog frajera, uvijek mogu osjetiti kako hormoni i seksualna napetost rastu u meni, ali neće svaki put eskalirati do stvarne akcije jebanja ili masterbatinga. Zašto? Jer znam da mogu biti sasvim u redu ako samo pustim svoje osjećaje da budu tamo.

Nisam uvijek bio toliko razuman kad sam shvaćao svoju seksualnu orijentaciju.

Pa, možeš reći da je puno tkiva nestalo iz moje kuće, LOL. U kasnijoj dobi imao sam prilike naučiti slušati što moji osjećaji / osjećaji znače za mene, a moja spoznaja za one osjećaje koji me konačno zaustavljaju u pretjeranom hornizmu.

Ok, dopustite mi da to razradim ....
Čelni režanj bilo kojeg čovjeka ima sustav (ANS, hipotalamus, amigdala, koji vam neće smetati točno koji je mehanizam.) Koji sprečava i smanjuje osjećaj pretjeranog napaljenja kada ste u učenju / radu, mentalnom fokusu. Dakle, ako ste se u potpunosti usredotočili na nešto, ne biste trebali imati previše osjećaja za seks prije nego što završite s onim što radite. A napalit ćete i eskalirati tek kad se opustite i budete spremni na spolni odnos.

Ako se netko još uvijek osjeća pretjerano napaljeno, okolnosti su sljedeće:

Plave kugle, predugo je od njihove posljednje ejekulacije.

Susret sa stvarno pušačkim vrućim, dobro uvježbanim mišićem sa šarmantnim karakterom.

Nisu u potpunosti posvećeni onome što trenutno rade i pokušavajući nadoknaditi prazninu samih sebe, možda će htjeti preispitati svoj život zašto to čine.

Pohranjeni stil života i uzrokuju mozak u nekoj vrsti hormona kaos. Možda će im trebati bilo koji oblik žurbe šećera, ovisni su o nekoj aktivnosti i ne mogu prestati ili teško biti sretni

Uragan tinejdžerskih hormona. Vježbajte ili pijte vodu kako biste razrijedili i uravnotežili krv. I pokušajte ponovno osjetiti. Možda je drugačije.

Kognitivna emocija nekih ljudi postavljena je da pojača osjećaje do pretjeranog hornizma.

(Ovaj je primjer možda dugačak pa ako želite želite prijeći na sljedeći odlomak) Na primjer, neki ljudi imaju tremu jer se osjećaju ranjivo kad u savršenstvu osjećaju stres i opsjednutost. Da biste prevladali tremu, NE pokušavajte kontrolirati stres i uplašenost, osjećaji se ne mogu kontrolirati kad se to već dogodilo. Već trči izvan vaše svijesti da biste je kontrolirali, poput boli, hladnoće, vrućine, okusa itd. Umjesto toga, vi priznajete svoje osjećaje, dajete si vodu i duboko udahnete. Recite sebi "bez obzira što se dogodilo na pozornici, imat ću sposobnost da to prevlada, čak i ako se bojim ili pod stresom. I dalje mogu biti sasvim u redu. Ti će osjećaji pomoći da budem moćniji, samopouzdaniji i bolji u mojim nastupima." I naravno, stresa će i dalje biti, nikakve emocije neće iznenada magično nestati, a ne bi trebale biti. Ali više niste žrtva stresa, jer ste obnovili svoju spoznaju i ona sada poboljšava / spaja vaše samopouzdanje. Osjećat ćete osjećaje, jer to nešto stimulira, ali nemojte trošiti vrijeme na to da shvatite što je to za pokušaj uklanjanja vaših osjećaja. Uzrokuje više hormona stresa, jer naše tijelo može NUMBIRATI naše osjećaje kada smo u stresu.

Ne trebate pokušavati kontrolirati ili upravljati svojim osjećajima, samo trebate percipirati i osjetiti koje su vaše emocije, jer mi ne možemo kontrolirati svoje osjećaje kao što ne možemo kontrolirati svoju bol, hladnu ili vruću, okus, ono što mi vidi itd. Osjećate to zato što ste ono što jeste. Trebate uzeti vremena da znate koje misli i spoznaje potiču vaše osjećaje (ako se ne žuri). Kad znate odakle potječu vaše emocije, možete odabrati svoju spoznaju I poduzeti neke radnje pa sljedeći put neće biti razloga za njezinu stimulaciju. Niste žrtva niti jednog svog osjećaja, neki ljudi jednostavno imaju više emocija, a neki jednostavno ne. Obnovite svoju spoznaju kad se osjećate emocionalno, umjesto da je pokušavate kontrolirati i natjerate se na smirenost. Usmjeravanje u druge osjećaje / ponašanja. Početni osjećaji i dalje će ostati u vama, ali ne biste se više trebali brinuti zbog toga.

BTW, također pokazuje da se nitko ne može odvojiti od sebe jer je osjećaj homoseksualnosti uzrokovan spoznajom da nekoga poznajemo kao muškarca. Ne zbog pozitivnih povratnih informacija o seksu s muškarcem. Ponašanje se potpuno razlikuje od osjećaja.

U svakom slučaju, ovdje samo dijelim svoje iskustvo otkako sam prošao sve gore navedene uvjete. Bio sam manje napaljen nego što sam bio mlad i bolje se poznajem. Mislili su da mogu kontrolirati svoje osjećaje i potiskivati ​​svoje osjećaje i misli dok sam odrastao u kulturi koja nije bila poticajna za izražavanje vaših osjećaja, mislili su da je to znak slabosti, niti je pozdravljao homoseksualce ili izlazio, i samo je pogoršalo stvari. U to vrijeme doslovno želim nabiti svaki pastuh kad sam ih vidio, a još uvijek jesam. Ali to više ne smeta, niti eskaliram do hornizma. Ispostavilo se da osjećam samopouzdanje i tjeskobu zbog svoje budućnosti i pokušavam ispuniti svoj nedostatak strasti prema životu osjećajući orgazam.

Potrebna su vremena da se pokupim i ponovno osjetim. Afterall, niti jedan liječnik ne može izliječiti pacijenta koji ne zna gdje su njegovi problemi, a niti jedan terapeut ne može izliječiti pacijenta koji ne osjeća ono što osjeća.

(Nikad prije nisam konzultirao terapeuta, ali sada da razmislim. Možda bi mi moglo puno pomoći ako to učinim u mladosti.)

Dakle, sljedeći put ako imate osjećaja, uzmete vremena i date cijelu ANS na minutu. Prihvaćanje osjećaja tijekom promjene spoznaje i ponašanja može biti teško ako to pokušavate učiniti istodobno. Ne morate odmah prokrčiti osjećaje ako vam se ne žuri.

Kad sam bio u procesu odgonetanja sebe, vježbao sam i izgradio svoje tijelo tako da mogu ispuniti osjećaje "Da ~!Ljudski mozak je već programirao vaše spoznaje o vašem tijelu i vašem identitetu, poput transrodnog momka, tako da ne morate misliti da ste plitki ako želite izgledati dobro ili raditi plastičnu operaciju. ALI, molim vas, shvatite što mislite prije nego što učinite bilo što nepromjenjivo. ) / Djelujte na bilo čemu zbog čega bih se osjećao samopouzdano i smisleno za mene, čak i ako objavljujem male članke o kvorama ili držim druge. Družite se s prijateljima i radite gluposti ili pijte hladnu vodu ili zeleni čaj i jednostavno se opustite, bez budućnosti ili prošlosti, samo se opustite. Putujući ako možeš, s vremena na vrijeme putujem jer znam da to u meni može stimulirati nešto drugačije.

Ako se ne mogu opustiti, neću se truditi. Neke situacije ne bi trebale liječiti opušteno. Kao kad radite ili vam netko govori nepristojno. Pričekat ću trenutak i pustit ću osjećaj. Udahnite nekoliko puta duboko, jer će to izravno utjecati na moj ANS, kao i na pitku vodu i vježbe. Obično mogu znati više o tome što trenutno osjećam. I što je najvažnije, UČINITE NEŠTO što bi promijenilo situaciju.

Ako sam bio u nuždi, samo usmjeravam osjećaje i obnavljam svoju spoznaju prema situaciji i svojim osjećajima. Mogu se bolje opažati ako ionako samo dam tijelu minute.

Seks je divna stvar za svakog čovjeka i mi imamo puno pravo uživati ​​u njemu. Ali ako naš životni stil ugrožava naše zdravlje i način razmišljanja. Možda bismo trebali uzeti vremena da razmislimo o tome.

Poput kineske poslovice koja kaže: možemo / ćemo se osjećati napaljeno samo kad smo siti i topli.

Posljednje ažuriranje 20/12/2020

Komentiraj