I weigh 138 kg now, my goal is to weigh 100 kg. What should be my diet plan in order to achieve my goal?

Upravo sam radila ono o čemu govoriš kad sam htjela smršavjeti. Počeo sam s oko 150 kg, a tijekom godine smanjio na 105. Nakon toga mi se težina povećavala i spuštala, pa sam naučila puno stvari u mršavljenju. Svi su različiti, pa ćete morati isprobati stvari i naučiti što vam odgovara.

Znam da je netko drugi već objavio kalkulator kalorija za vas, ali taj je BS. Pregledao sam puno različitih, a apsolutno najbolji je ovdje; Kalkulator kalorija - dnevne kalorijske potrebe. Taj izvrsno djeluje jer vam i dalje pokazuje kako trebate zadržati kalorije čak i tijekom vježbanja. Prema onom drugom, ako bih pojeo 500 kalorija više dnevno, onda bih izgubio težinu što bih radio kako bih ostao isti.

Broj kalorija koje možete unijeti također će se mijenjati s vremenom. Sa težinom od 138 kg, trebali biste unositi oko 2400 kalorija dnevno da biste izgubili kilograme. Kad dosegnete 120 kg, trebali biste unositi 2200 kalorija dnevno. Ovi su brojevi apsolutno najniži koji biste trebali prijeći pri ovim težinama. Ako se spustiš niže, tvoje će tijelo početi reagirati na moje odbijanje metabolizma i učiniti te slabijim. Slabije podrazumijeva manje vježbanja, lošije spavanje i daleko lakše postići da unesete više kalorija nego što biste trebali, a težinu vraćate natrag.

Nabavite aplikaciju. Osobno koristim loseit, a moja djevojka myfitnesspal. Želite snimati sve što jedete i sve vježbe koje radite. Ne možete samo pogoditi koliko ste pojeli svaki dan, propustiće vam mnoge dijelove. Te vam aplikacije omogućuju postavljanje ciljeva i stvarno gledanje dobrog stanja.

Tu je i Zig-Zag dijeta. Web mjesto koje sam vam ranije pokazao ima mogućnost pregleda vašeg 7-dnevnog ciklusa kalorija (cik-cak). To vam može biti od velike pomoći, jer kad vaše tijelo unosi veću količinu kalorija, potaknut će vaš metabolizam, pa kad sutradan pojedete manje, i dalje gorite na istoj razini i gubite više kilograma.

I krenite u neku vježbu! To je doista najniži dio gubitka kilograma, ali svejedno može biti od pomoći. Kažu da je mršavljenje 80% prehrane i 20% vježbanja, ali da vam 20% stvarno može pomoći. Volim duge šetnje. Hodajte naprijed-natrag do posla ili pronađite lokacije do kojih je zanimljivo prošetati, a trebale bi vam 30 minuta do sat vremena svaki dan, ili pronađite mjesto do kojeg će vam trebati 2 sata hoda do kojeg na kraju možete proći kući. Zaista je sjajno biti vani i kretati se. Druga mogućnost je započeti trening s utezima. Osjećam se sjajno ako dobijete veće mišiće i dat će vašem metabolizmu ogroman poticaj.

Nadam se da će vam sve ove informacije pomoći i sretno!

Posljednje ažuriranje 05/01/2021

Komentiraj