Hoću li smršavjeti ako pojedem 2300 kalorija dnevno, ali vježbam u kalorijskom deficitu? Trebam oko 1700 za održavanje.

Isprobajte otprilike mjesec dana i javite nam svoje rezultate!

Sve dok ste dosljedni i dosegnete (ili se približite) kalorijski deficit.

Rekao bih da ima za cilj zaobići isti kalorijski deficit (+/- nekoliko kalorija).

Ne postoji čvrst podatak o tome koliki kalorijski deficit treba unijeti da bi smršavio. Na vama će biti da to shvatite. Međutim, preporučujem da krenete skromno i vidite kako vaše tijelo reagira. Ne bih šokirao tijelo odmah odlaskom u dramatični deficit (npr. Sagorijevanje 1500 kalorija i trošenje 2300 kalorija). Ne treba ići od 0 do 100 * vrlo brzo *. Niste trkaći automobil ili Drake (glazbena referenca ovdje: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjW-NSPioDXAhUILSYKHQ88BxYQtwIIRDAH&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DI2bBZvSPpOo&usg=AOvVaw17CeZM0UWpli3o8c8F3hpW).

Moja preporuka:

Započnite s malim kalorijskim deficitom (npr. Sagorijevanje 650–800 kalorija i trošenje 2300 kalorija). Primjer toga bio bi cilj potrošiti oko 2300 kalorija dnevno (+/- 50) i sagorjeti 750 kalorija dnevno (+/- 50). Rezultat je deficit od 150 (+/- 50) kalorija.

Molimo dajte svom tijelu najmanje mjesec dana da reagira na promjenu. Ako osjećate da je previše kilograma izgubljeno, malo biste smanjili količinu sagorijenih kalorija, recimo, 650 ili 700 i započeli postupak iznova. Ako se ne izgubi dovoljno kilograma, povećali biste količinu sagorijenih kalorija.

Napomena: Molimo uzmite u obzir količinu kalorija koju sagorijevate tijekom uobičajenih dnevnih aktivnosti. Zatim uzmite u obzir kalorije sagorjene tijekom vježbanja (odvojeno).

Na vaše izvorno pitanje, da, vjerujem da ćete smršavjeti ako imate kalorijski deficit (koliki će manjak varirati od osobe do osobe).

Sretno ti!

Posljednje ažuriranje 21/01/2021

Komentiraj