Hoću li brže smršaviti ako manje jedem ili više vježbam?

Gubitak kilograma nije stvar manjeg jedenja ili više vježbanja. Stvar je u uravnoteženju razine hormona tako da je vjerojatnije da će tijelo sagorjeti hranu koju konzumirate - umjesto da je pohranjuje kao tjelesnu masnoću.

Naša su tijela uvjetovana godinama neprestanog jedenja, tako da polako postaju sve gladnija, što nam omogućava prekomjernu potrošnju kalorija i razvoj dijabetesa, masnoće na trbuhu i mnoštva različitih bolesti. U osnovi jedemo put do najgoreg scenarija za naša tijela.

Jedino što svoje hormone možemo uravnotežiti jest isprekidan post. Ovo je više od pukog plana prehrane za mršavljenje, već i za uklanjanje mnogih bolesti, pa čak i za stvaranje karcinoma i borbu protiv starenja. Nije u pitanju hrana, već u potpunom prestanku jedenja hrane, što su naša tijela evoluirala kao vrsta koja redovito rade. Koncept gozbe i gladi nije nešto što je nepoznato - to je činjenica još iz doba paleolitika! Zašto ovo nije oživljeno? To je sasvim sigurno bilo i ljudi o tome razgovaraju i svakodnevno sudjeluju u postu - samo je pitanje otvoriti oči i poduzeti novi korak prema dijeti koji nikada prije niste probali.

Toliko se ljudi boji da ne jedu da se to stigmatizira. Sjećate se stava da trebamo jesti 6 malih obroka dnevno da bismo smršavjeli? To je apsolutno potpuno smeće - i svatko tko je krenuo IF stazom reći će vam da je bio tamo i probao to. Isprva je to bio uspjeh, ali na kraju ovo potpuno stagnira. Isto je s paleo dijetom i bilo kojim oblikom visoko proteinske prehrane. Možda djeluje nekoliko mjeseci, ali nije održiv za život. To je zato što vaša tijela na kraju pretvaraju proteine ​​u šećere - što samo još više povisuje razinu inzulina. Ključ gubitka masti je SNIŽAVANJE razine inzulina.

Kako smanjiti razinu inzulina? Tako što NE jedete određeno vrijeme. Ovo je tehnika POSTA. Dopustit ću vam nekoliko jednostavnih, dubokih i znanstveno utemeljenih razloga zašto post tako dobro djeluje na dugovječnost, gubitak masnog tkiva i uklanjanje bolesti.

5 razloga za povremeni post za mršavljenje

  1. Nećete izgubiti mišićnu masu. Post je jedan od najboljih načina za vitkije, bez žrtvovanja te dragocjene mišićne mase. Zašto trebamo mišiće? Da bi naš metabolizam bio povišen. Kalorična dijeta jedna je od najgorih dijeta jer gubite mišićnu masu i time u velikoj mjeri smanjujete bazalni metabolizam. To znači da vam treba još manje kalorija da biste održali težinu i vjerojatnije je da ćete vratiti kilograme!
  2. Jednostavno je, jednostavno i isplativo. Zapravo je jeftina prljavština jer ne trebate trošiti toliko novca na hranu, pripremu hrane i razmišljanje o hrani! Umjesto da jedete 3 obroka dnevno, pojedite 2 ili čak 1 ako se usudite. Tako se lako držati jer ne morate jesti poput zeca - a možete si priuštiti obilni obrok (naravno zdrav). Što se tiče prehrambenih planova - jednostavno je najbolje.
  3. Smanjuje razinu inzulina. Kada jedemo, inzulin podiže pokrećući naša tijela da skladište masnoću kao gorivo. S vremenom se to događa neprestano, unatoč tome što jedete manje hrane. Kad prestanemo jesti, inzulin se sruši, potičući naša tijela da počnu sagorijevati uskladištenu masnoću kao gorivo. Vaša razina inzulina mora biti niska kako bi se pokrenulo sagorijevanje masti.
  4. Povećava ljudski hormon rasta. Ljudi zapravo plaćaju umjetni hormon rasta. Zašto to činiti kad to možete sami prirodno pokrenuti! Naše razine hormona HGH rastu kada postimo. Ovo je jedan od ključnih hormona za gubitak masnoće i dobivanje mišićne mase (kao i za održavanje mišićne mase).
  5. Povećava potencijal vašeg metabolizma. Ljudi pogrešno misle da vam se metabolizam naglo sruši kad prestanete jesti. Ovo su apsolutne laži! Stvarna je istina da se metabolizam povećava. To ima puno smisla, jer ako ne jedete, vaše tijelo podleže korištenju uskladištene masnoće kao energije, pa možete nastaviti loviti za sljedećim obrokom. Zamislite kako smo evoluirali kao vrste i što nas je nekada održavalo u životu. To je evolucijska činjenica,

Zato vas molim, NE vježbajte više ili mislite da kalorije morate ukloniti sa kalorija zeca. Povremeno prekidajte, započnite s 12 sati, a zatim postupno napredujte do dužih dionica. Nećete se osjećati nevjerojatno kad krenete, ali garantiram vam, sa sigurnošću od 1000%, da ćete nakon nekoliko mjeseci biti vitki, mišićavi i sposobni redovito jesti te ugljikohidrate te imati varana jela bez ikakvih nuspojava ponovnog nakupljanja masnih zaliha. To je uistinu čudesan plan života!

Nadam se da će vam ovi jednostavni savjeti pomoći s dodatnim nutritivnim savjetima za izgradnju mišića. Slobodno posjetite moj web stranicu ili mi se pridruži fb i Insta društvene za relevantnije informacije. Ako vam je ovo pomoglo, slobodno glasajte za ovaj odgovor.

Posljednje ažuriranje 14/12/2020

Komentiraj