Bi li bilo nezdravo konzumirati 500 kalorija dnevno strogo na kuhano povrće i povremeno malo piletine? Bi li to rezultiralo gubitkom kilograma?

Odgovor je da ako to predugo radite, vjerojatno će biti vrlo nezdravo. A "predugo" je potpuno isto kao i "dovoljno dugo da izgubim značajnu količinu kilograma".

Ako pak imate sreće i ne nanesete trajnu štetu tijelu i ne zarazite se ozbiljnijim bolestima dok vam imunološki sustav ugrožava strategija namjerne pothranjenosti, to će rezultirati značajnim gubitkom kilograma, ali postavit će vas za trajna metabolička prilagodba to će najvjerojatnije rezultirati povratom kilograma i padom u nezdrav obrazac yo-yo dijeta.

Da biste izbjegli trajnu metaboličku prilagodbu, ne biste trebali smanjiti potrošnju kalorija ispod minimalnog zahtjeva vašeg tijela za održavanje meta težina. Možete dobro procijeniti koji je to zahtjev pomoću web mjesta s kalkulatorom kao ova, unos vaših istinskih podataka o visini, dobi i spolu, odabir najniže (1.2) razine aktivnosti i unos zdrave težine koja želite biti umjesto trenutne težine. Nakon klika na gumb "Izračunaj", to je drugi broj na stranici rezultata koji biste trebali postaviti kao najnižu potrošnju kalorija. To će biti puno više od 500. Bit će više nego što očekujete, ali ako niste još manje aktivni nego samo sjedite i ležite cijeli dan, izgubit ćete kilograme i kad jednom dođete do cilja, ' Naviknut ćete se na razinu potrošnje koju vaše tijelo zahtijeva za dobro zdravlje i održavanje vaše nove, lakše težine.

Posljednje ažuriranje 01/12/2020

Komentiraj