Ako samo jedem voće i povrće 2 tjedna, koliko ću smršavjeti?

Loša strategija.

Mogli biste smršavjeti, naravno (podjednako je vjerojatno da biste se i vi mogli udebljati ako jedete više slatkog voća nego slanog povrća), ali taj će izgubljeni kilogram ići nauštrb izgubljenog mišića. Nikada si ne možete priuštiti gubitak mišićne mase izgladnjivanjem (u kojem ćete, zapravo, i biti), jer metabolički skuplje mišićno tkivo zapravo služi kao tampon između ugljikohidrata koje unosite i koliko tjelesne masti pohranjujete. Niska količina mišićne mase = nema puno potencijalnih rezervi glikogena, što znači da možete lakše prekomjerno unositi ugljikohidrate (uključujući one iz voća) - kada te ugljikohidrate ne iskoristite odmah za energiju i nemate mišiće (ili jetru) rezerve glikogena za nadopunu - ti će ugljikohidrati završiti kao tjelesna masnoća. Mišićna masa je jednako važna za muškarce I žene.

Zbog toga je „mršavljenje“ strašna strategija - uvijek bi trebalo biti riječ o „gubljenju masnog tkiva“. To je posebno važno s obzirom na vaš izuzetno intenzivan raspored vježbanja (vježbanje svaki dan po 2 sata također je užasna strategija, usput - u osnovi ne dajete tijelu vremena za oporavak i obnovu).

Dno crta je - POTREBNA vam je konzumacija proteina (po mogućnosti iz životinjskih izvora) - ne toliko za izgradnju mišića (konzumiranje proteina bez vježbanja čini malo za izgradnju mišića), već, što je još važnije, za normalne biološke procese koji se odvijaju u vašem tijelu svake minute (proizvodnja vitalnih enzima, gustoća kostiju, koža, kosa, nokti - sve to također ovisi o proteinima). Povrće je strašni izvor bjelančevina ili masti (što je također izuzetno važno za stanični integritet, pamćenje, hormone, apsorpciju vitamina itd.).

Nisam siguran je li vaš raspored vježbanja diktiran činjenicom da ste u nekom formalnom natjecateljskom timu ili je to samo sebi naneseno - ali ako imate izbora, pobrinite se da svom tijelu date dovoljno vremena da se oporavi (tj. - vježba BAREM svaki drugi dan, ako ne i manje rijetko). Ako nemate taj izbor (opet, timska dinamika) - barem se pobrinite da vaša prehrana odgovara potrebama ovog suludog rasporeda.

Nekoliko savjeta koji bi vam mogli pomoći:

Smršavite zauvijek i odbacite dijetne planove koji ne funkcioniraju

Nutritivna ketoza, II. Dio - Ketogena dijeta u kontroli tjelesne težine i sportu

Biti vegan: činjenice izvan marketinške hipe | Krajnji Alfa projekt

Kako izgraditi mišiće - pravi način (I. dio - Odmor, oporavak i prehrana)

Kako izgraditi mišiće - pravi način (II dio - dodaci)

Nadam se da ovo pomalo pomaže!

Posljednje ažuriranje 03/01/2021

Komentiraj