Ako pokušavate izgubiti na težini smanjenjem unosa kalorija, ali zadržavajući metabolizam, koji je odgovarajući broj kalorija dnevno?

Nije na nama da kažemo. Prvi korak ako želite izgubiti na taj način jest posjet nutricionistu i provjera bazalnog metabolizma. Jednom kada nutricionist zna kakav je vaš bazalni metabolizam i izračuna koliko sagorijevate od aktivnosti, tek tada nutricionist može izračunati odgovarajuću količinu kalorija za jesti dnevno. Sad vam mogu reći da prilično sjedilačka žena sagorije u prosjeku 2000 kalorija dnevno, a prilično sjedilački muškarac u prosjeku 2500 kalorija. Ali to je u prosjeku! To je model koji ne možete sigurno pričvrstiti za sebe. Možda sagorijevate 30% više ili 30% manje, ovisno o brojnim problemima, uključujući činjenicu da je vaš metabolizam prirodno niži ili viši.

Nutricionist neće izračunati samo količinu kalorija koju stvarno sagorite, već će vam prepisati cjelovitu prehranu koju možete slijediti kako biste izgubili na težini, a istovremeno pazili da jedete pravilan balans hrane. Vjerojatno će vam biti propisana prehrana koja nije brutalna: nećete biti gladni, nećete se probuditi usred noći s grčevima od gladi. Dijeta će vam također pomoći da naučite kako se pravilno hraniti, tako da ćete u budućnosti, nakon što izgubite kilograme bez oštećenja metabolizma (i možda ga ponovno aktivirati ako treba), imati manje šanse da se opet udebljate.

Posljednje ažuriranje 24/01/2021

Komentiraj