Ako pješačite 3 milje dnevno i imate cilj mršavljenja 20 kilograma, koliki bi trebao biti dnevni unos kalorija?

Ovisi o tome koliko brzo želite ispustiti tih 20 kg!

Siguran i obično učinkovit, dugoročni ili trajni gubitak kilograma obično je u području 5-6 kilograma mjesečno.

Kao fitnes treneru čini mi se da oni koji mršave BRŽE od toga obično vrate barem dio kilograma. Zašto? Jer ako izgube, recimo, 20 kg u mjesec dana, onda očito ne rade održivi program.

Sad onda ...

Koliko kalorija sagorijevate pješačeći 3 kilometra, ovisi o vašoj tjelesnoj težini. Što više težiš, više goriš. Osoba od 160 kilograma obično će sagorjeti oko 70 kalorija po milji.

Deficit 500 kalorija za “unos v izgarano” = gubitak kilograma od 1 kg.

Dakle, kako biste postigli svojih 2 funte / tjedan. gubitak kilograma samo trebate imati 1000 kala tjedno deficita.

3 milje / dan puta 7 dana / tjedan = tjedno se sagorijeva oko 1500 kalorija. To je 3 kg.

Možete održavati uravnotežen i hranjiv kalorijski unos od oko 1600–2000 kalorija dnevno i postići cilj od 20 kilograma u roku od 7 tjedana.

Toplo bih savjetovao da svom režimu vježbanja dodate malo laganog dizanja utega. Brojni su razlozi za to. Jedno od njih je da će dodavanje vitkih mišića i smanjenje tjelesnih masti povećati sposobnosti sagorijevanja masti u vašem tijelu.

Nadam se da ovo pomaže!

(Ovlašteni ISSA fitnes trener / bivši sportaš na stazi D1)

Posljednje ažuriranje 03/01/2021

Komentiraj